baby senga er klar:)

Ååååå.så skjønn......................veldi veldi fint.....så heldig han er som skal få sove der[;)]

Helsjønn!! Heldigen lille babygutten i magen da[;)] Har du kjøpt tilbehøret på ikea? Og den søøøte bamsen? Må ha en sånnen hehe[:)] 

så koselig!! Er det sånn tummy sleep bamse (eller hva det heter? Sånn som lager lyd??)

ORIGINAL: lenemor

så koselig!! Er det sånn tummy sleep bamse (eller hva det heter? Sånn som lager lyd??)

er en Doodoo bamse som lager samme lyd som inne i magen.. søt.. men dyr.

ORIGINAL: Kamilah83

Helsjønn!! Heldigen lille babygutten i magen da[;)] Har du kjøpt tilbehøret på ikea? Og den søøøte bamsen? Må ha en sånnen hehe[:)] 

ikke ikea nei.. på en baby butikk i trondheim. det er sån halv det der. i steden for hel. ble helt forelska i den jeg. å så tenkte jeg at siden senga hadde vi fra før kunne vi invistere litt ekstra i tilbehøret. ble tilsammen 1700 kroner for allt.. 800 for kanten, 400 for sengetrekket og 500 for bamsen.. men så kommer det jo et helt nytt menneske til verden å[:D]

tenk å kunne sove i noe sånt noe a[:D][:D]     er ikke missunnelig jeg[8D]

begge sengene var helt nydelige!!!

koselig kurv gullungen - gøy å bruke noe som mannen din har brukt!

kjempe fin Gullungen i magen! skulle ønske jeg hadde en seng til på soverommet vårt. en kurv seg er jo så søtt å da vettu

ORIGINAL: Actrine

Kjempefin seng Malrodien!!!! Den "himmelen" var bare knallherlig!!! [:D]

hehe den er fra ikea.. vanlig mygg netting nesten.. 90kr eller noe sånt. bærre lekkert vettu[:D] hihi

Så fint dere gjort det...! Kjempe nydelig [:D]
Holder selv på å prøver å få ordning i barnerommet [:)]
Kjempe gøy dette jooo..!

så koselig. Jeg må ha himmel jeg også!

Den senga såg utrolig god ut! [:D] Gleder meg til vi får senga opp hit, sånn at vi kan gjøre alt klart ja.. Må jo få alt opp før vi drar ned for å "kalve".. [:D]

ORIGINAL: malrodien

Finnes denne Doodoo bamsen på internet et sted?

ORIGINAL: bæibi

ORIGINAL: malrodien

Finnes denne Doodoo bamsen på internet et sted?

venta skal sjekke svangerskapsboka mi.. det står om den der.

Back
Topp