Baby Safe Feeder

Janetz

Elsker forumet
Hei! :)
Noen som bruker dette?
Når starta du å bruke den, og hva putter du i den?
Kutter du opp maten i den i små biter?
 
Bruker den innimellom. Kjøpte den når baby var 5-6 mnd. Puttet hard frukt inni som kunne sette seg fast i halsen. Er nå 9 mnd og bruker den litt ennå.
 
Har brukt den en del fra han begynte å smake ting når han var 4mnd :)
Nå er han 5mnd og har fått mango, avocado, druer, banan og svisker i biter i den. Han liker veldig godt å sitte å pusle med denne :)
 
Eple og pære :) (Hvis vi tenker på det samme).
 
Da skal jeg handle inn litt frukt i morgen. Spent på reaksjonen til lille :)
 
Hmmm... Dette skjønte hu seg ikke på gitt! :p tips for å trigge interessen?
 
Brukte den litt, men kunne egentlig spart de pengene.
 
Har brukt den masse! Går mye i banan, mango og eple. Men de må være søte/modene. Prøvde en eplesort som var for sur for henne, mens en annen sort gjorde at hun satt å sutta på den til det var tomt. Skjærer bare en eller flere som fyller nettet. Men vask med en gang! Hvis ikke blir nettet missfarget. Jeg måtte koke og skrubbbe et nett i går, som han far haddelatt bli liggende med banan i.
 
Har brukt den masse! Går mye i banan, mango og eple. Men de må være søte/modene. Prøvde en eplesort som var for sur for henne, mens en annen sort gjorde at hun satt å sutta på den til det var tomt. Skjærer bare en eller flere som fyller nettet. Men vask med en gang! Hvis ikke blir nettet missfarget. Jeg måtte koke og skrubbbe et nett i går, som han far haddelatt bli liggende med banan i.
Hehe ja har en søster som har mange brune nett ;) selv kjøpte jeg silikon.. men lurer litt på om det er enklere for baby med nett... Noen med meninger/erfaringer?
 
Jeg har i silikon og mini kan lett tømme den hvis det er noe hun liker oppi ;) blir alltid tomt hvis det er banan, druer, pære, ananas, plomme, brokkoli, gulrot og mye annet :) for et par dager siden fikk hun smake pølse i den og hun tygget på den og laget mmm-lyder til det var tomt :p

Vi hadde 2 stk i silikon og 1 med nett, den med nett har jeg gitt bort, for mini ville bare ha den med silikon :p

Vi bruker dem veldig mye, mini vil helst ha det vi andre spiser og det er mye lettere å putte et par biter i feederen enn å dra fram blenderen å mose ting hele tida ;)
Begynte å bruke den når hun var litt over 4 mnd, nå er hun nesten 7 mnd.
 
Jeg har i silikon og mini kan lett tømme den hvis det er noe hun liker oppi ;) blir alltid tomt hvis det er banan, druer, pære, ananas, plomme, brokkoli, gulrot og mye annet :) for et par dager siden fikk hun smake pølse i den og hun tygget på den og laget mmm-lyder til det var tomt :p

Vi hadde 2 stk i silikon og 1 med nett, den med nett har jeg gitt bort, for mini ville bare ha den med silikon :p

Vi bruker dem veldig mye, mini vil helst ha det vi andre spiser og det er mye lettere å putte et par biter i feederen enn å dra fram blenderen å mose ting hele tida ;)
Begynte å bruke den når hun var litt over 4 mnd, nå er hun nesten 7 mnd.
Samme alder som jenta mi det :) jeg har lånt noen nett nå, så kanskje hun skjønner greia ;) så går jeg over på silikon igjen, synes den virker mer renslig ;p
 
Samme alder som jenta mi det :) jeg har lånt noen nett nå, så kanskje hun skjønner greia ;) så går jeg over på silikon igjen, synes den virker mer renslig ;p

Enig, silikonen virker mye mer renslig, ser i alle fall sånn ut, veldig enkel å vaske også :) så det var bare supert at snuppa mi ikke ville ha nettet :p
 
Har forresten umami taste teaser, den er veldig god å holde i for snuppa :) prøvde en annen type også, men umamien var absolutt lettest for henne å håndtere alene ;)
 
Har forresten umami taste teaser, den er veldig god å holde i for snuppa :) prøvde en annen type også, men umamien var absolutt lettest for henne å håndtere alene ;)
Hehe måtte google, visste ikke at de hette det ;) men er den jeg også har :) hvilken str på silikonen har du? Jeg har minste tror jeg, tenkte ikke over str når jeg bestilte... lurer på om jeg må ha større..
 
Bestilte en fra lekmer.no og kjøpte en på barneland i Kristiansand. På den fra butikk sto det +6mnd, men syns den ser helt like ut som den andre jeg bestilte på nett, sto 4-12 mnd på nettet, husker ikke hva det sto på pakningen :p
 
Back
Topp