Baby rommene

lene89

Glad i forumet
Får jeg se bildet av babyrommene?:) kan legge ut bilde av rommet til mini først,ble veldig fornøyd:)
ImageUploadedByBV Forum1365877466.402082.jpg

Kjempe fint:-)
Her skal hun ligge inne med oss,så har bare sprinkelseng og kommodene der:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Så koselig rom :) jeg har heller holdt barna ved siden av senga mi, til de er litt større :P så slipper jeg å gå så langt når de har våkna på natta :D men gleder meg til nr 2 får sitt eget rom etterhvert :) er jo så morro å ordne!

Ååh, så koselig! :) Jeg bare leier, så er begrenset hva jeg kan få gjort + at rommet til baby er veeldig lite :(

Kjempe fint og kosli rom:) her he oss et rom for lite egentli, så Ej tenkte når lille snuppa blir rundt et år så ska jentene få d største romme og dele d, så må nok bror( som bere e her anna kvar helg når far e heime) finne sej i å få d andre:)

Kjempe koselig rom :) vi holder på å pusse opp prinsesserommet her :) vil også ha en "ammestol" :) vi fant den søteste bambi tapeten i dag som vi skal ha på 1 vegg :) ho skal sove inne hos oss den første tiden så vi tar bare litt og litt :)

Så koselig :)
Her skal han ligge inne hos en stund da soverommene er i forskjellige etasjer. Men når han er klar til å få sitt eget, så er rommet klart. Trengs ingen oppussing for jeg vil ha like vegger i hele huset. Har kardemommeloven på veggen der i dag, så skal jeg finne noen artige wallstickers :)

Her har vi ikke noe babyrom. Vi har ikke en gang noe soverom, så er lite plass til å dekorere. Sprinkelsenga blir satt opp når babyen har kommet regner jeg med... Så sover han i vognbaggen først :)

lene89, er gardinene dine fra princess?:) Kjempekoslig rom du har stelt i stand!

Her har vi smått begynt å forberede rommet. Mamma hjalp meg å vaske ut alle soverommene i andre etasje slik at vi kan begynne å flytte inn møbler o.l. Overtakelse av huset skjer kanskje neste uke så forhåpentligvis flytter vi inn i nybygd hus før lillemann kommer! Krysser fingrene!

Ja gardinene er fra princess:) lette i alle butikker men alle var utsolgt,så fikk heldigvis tak i de billig brukt..:)

Så koselig rom:) Vi begynner å bygge på huset i løpet av 1-2 uker så jeg får ikke begynt med rommet før vi er ferdig med det. Gleder meg veldig da:)

Kjempefint! Her er det begrenset med plass, så han skal bo inne med meg til han er året :p

Alle gravidbøkene anbefaler at lille sover inne på vårt rom det første året, så vi stresser ikke med å få ferdig barnerommet :-)

Vi venter med å pusse opp lillebrors rom til han blir litt større, planen er å ha han inne på vårt rom så lenge jeg natteammer:-) Slik gjorde vi det med storesøster også, og det var så lettvindt å ha henne rett på siden av oss:-)

Vi (les: sambo) holder på å bygge oppe på loftet. Den etg har aldri vært innredet i dette huset, så alt gjøres fra start av: isolering av gulv og tak, lekting, elektrisk, lufting, plating, gulvlegging osv. Så rommet til den lille blir ikke ferdig i første omgang, men h*n skal uansett sove inne hos oss en god stund :) Men når rommet er klart der oppe så kommer eg til å begynne innredningen selv om h*n ikke skal sove der med det første :)

Her kommer han nok til å sove de første 6-9 mnd inne hos oss så barnerommet er ikke prioritert enda. Han overtar det gamle etter storesøster og har så vidt startet med å fylle klærne hans i skapet.. Må kjøpe nytt teppe og lampe, ellers så er det vel forsåvidt klart etter litt rydding..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her er litt av prinsesserommet :-)
Den første tiden kommer hun til å sove i kurven på vårt rom om natten..
På dagen blir det nok soving i vogn og i sengen på rommet hennes :-)
ImageUploadedByBV Forum1365932551.782785.jpg

Back
Topp