Baby reagerer på fars stemme

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Har dere opplevd det? :)

Her har mini vært super rolig i hele dag, men så kom pappaen fra jobb, å etter å ha prata litt med han ble lille i magen i 100 :p kan jo være tilfeldig, men liker å tro at den kjente igjen bf's stemme ;p

Her reagerer babyen på både far og storesøster sin stemme, det virker i alle fall slik, så tviler på at det er tilfeldig

Her er det motsatt:p om han er skikkelig aktiv så roer han seg med en gang jeg er rundt sambo:p

Her spreller lillegull når pappan prater med han ja ♡♡♡♡

Mannen synger ofte nattasang til lillegutt her, da reagerer han ofte ved å sparke til, veldig koselig :)

Jaaa, det har jeg merket ❤❤

Her og virker det som han reagerer både på sambo og vesla. Vesla pleier av og til å leke med ham, at hun prikker meg på magen, så skal han ta prikken liksom... Kan holde på kjempelenge. :rolleyes:

Her er det motsatt:p om han er skikkelig aktiv så roer han seg med en gang jeg er rundt sambo:p
Jepp, her også! Men denne uken har han blitt litt mer rebell inni her, kanskje han har skjønt at pappaen er svært snill ;)

Jeg har ikke lagt merke til at han reagerer på stemmen hans, men han reagerer uten tvil helt annerledes når bf tar på magen enn om andre gjør det. Det kan være helt stille, men om han legger hånda på magen min blir det texas hver gang. Bf er ganske varm av seg så det er mulig det er varmen fra hendene hans babyen søker mot.

Har egentlig merket det veldig mange ganger, har vært slik at når jeg er alene så kan lillemann i magen være utrolig rolig men med engang jeg er med barnefar så sparker han utrolig mye, og vertfall når han legger hånda på magen, da blir det spetakkel inni der og til tider ganske vondt for meg :happy:

Back
Topp