Baby-podkast

Fjellgeiten

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Sensommerskattene 2023
Jeg er en aktiv podkast-lytter og stadig på let etter nye podkaster. Nå er det jo ekstra kjekt å høre podkaster om graviditet og bebiser:p
Hva hører dere på? Trenger tips til andre podkaster.
De jeg hører og har hørt er:
Babyverden - uke for uke (Jeg og samboer hører en episode i uken sammen)
Babyboom
Fødselspodden
The baby poodkast (helt ny med Ben Adams fra A1 og hans norske kjæreste)
 
Har ikke tips til noen baby podcaster, men jeg liker bl.a lørdagsrådet, mamma jobber, hele historien og 198 land. Skal jeg høre noe hjernedødt bare for underholdningens del hører jeg på Synnøve og Vanessas podcast eller Jan-Thomas og Einar blir venner.
 
Har ikke tips til noen baby podcaster, men jeg liker bl.a lørdagsrådet, mamma jobber, hele historien og 198 land. Skal jeg høre noe hjernedødt bare for underholdningens del hører jeg på Synnøve og Vanessas podcast eller Jan-Thomas og Einar blir venner.
Ja, Mamma jobber har jeg tenkt jeg skulle teste ut. Er jo litt relevant på sikt :p:p
 
Litt langt opp og frem kanskje, men Hedvig Montgomery sin podcast tar opp mange spennende temaer, passer fint når barna blir litt større:)
 
Ja, Mamma jobber har jeg tenkt jeg skulle teste ut. Er jo litt relevant på sikt :p:p

Ja absolutt:) har overhodet ikke noen toppstilling, men har en ganske utradisjonell jobb så jeg liker å plukke opp litt tips og triks fra andre kvinner som også jobber mye, satser på karrieren eller har arbeidstider som ikke er det man forbinder med tradisjonelt familieliv. Podcasten blir litt ensformig i lengden, stort sett samme spørsmål folk får, men fint å høre innimellom:)
 
Jeg har hørt litt på Jordmor Siri-podcasten, men har blitt mer og mer skeptisk etter hvert. Litt for høy tillit til naturmedisin og urter, og litt for lite forståelse for #jegføderikkealene, gjør at jeg mister litt tilliten til innholdet.
 
Jamina Blipp og Samantha Skogrand har startet opp igjen med babyboom nå som begge er gravide igjen. Synes ikke de første episodene har vært så voldsomt mye å skryte av, men har sansen for de to :)
 
Back
Topp