Baby pakker

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Da har jeg hentet to pakker så langt.
Libropakken på den lokale Kiwi'en.
Og babybox fra Apotek 1.
Tok bilder av innholdet, hvis noen vile se.

Da har jeg Apotekpakken igjen. Lappen er klar, bare å komme meg på Ditt apotek.
Og Rimi pakken som jeg venter lapp på.

Bildet med mye innhold er babybox.

Vedlegg

• 1414084321309.jpg
    1414084321309.jpg
    60 KB · Visninger: 96
  • 1414084334058.jpg
    1414084334058.jpg
    56 KB · Visninger: 95
Jeg har hentet de samme, i tillegg til Mammabox'en fra BarnasHus. Men har selvsagt ikke bilder :p Ser ut som om innholdet varierer bittelitt, men det meste er helt likt :) Gleder meg til å hente Apotekpakken og Rimi sin, de skal visstnok inneholde mye bra.

Hvordan får men liberopakke fra kiwi? Eg husker ikke om eg har reg meg for den....

Jeg har hentet de samme, i tillegg til Mammabox'en fra BarnasHus. Men har selvsagt ikke bilder :p Ser ut som om innholdet varierer bittelitt, men det meste er helt likt :) Gleder meg til å hente Apotekpakken og Rimi sin, de skal visstnok inneholde mye bra.
Spennende, har ikke hørt noe om dem så jeg er spent på hva som er. Fikk ikke tak i en mammabox denne gang heller.. glemte det xD

Når man reg. Får man en kvittering på mail. Bare søk på mailen din etter libro. Hvis ikke så registrer deg.

Libroklubben

Hvis jeg ikke tar helt feil kommer det i posten ca 2 mnd før termin. Pampers og apotekpakken får du kvittering på Mail. Rimi får du også i posten to uker før termin

Hm, jeg fikk min libropakkekvittering på mail når jeg meldte meg inn. Samme med dem andre to. Men rimi vet deg kommer i posten.

Hm, jeg fikk min libropakkekvittering på mail når jeg meldte meg inn. Samme med dem andre to. Men rimi vet deg kommer i posten.

Libero pakken kommer i posten to mnd før termin, akkurat fått lappen men de hadde ikke flere igjen på de to butikkene jeg var på:/

Libero pakken hentet jeg i dag :) skal innom apotek 1 i morgen å hente babybox.

Likte veldig godt både libero og apotek1 (pampers) pakken:) fikk tak i mammabox i dag så gledee meg til å hente den i morgen:)

Har hentet begge apotekpakkene, libero sin og mammabox. Så nå venter jeg bare på Rimi sin :)

Jeg får ikke hentet noen jeg (bortsett fra rimi sin), siden jeg fikk ei datter i 2013. Kjedelig :(

Jeg også hentet på ditt apotek og apotek 1 idag, flotte pakker! Fra før har jeg hentet på Kiwi.
Rimi får jeg ikke for jeg sto registrer fra storebror.

Da har jeg hentet to pakker så langt.
Libropakken på den lokale Kiwi'en.
Og babybox fra Apotek 1.
Tok bilder av innholdet, hvis noen vile se.

Da har jeg Apotekpakken igjen. Lappen er klar, bare å komme meg på Ditt apotek.
Og Rimi pakken som jeg venter lapp på.

Bildet med mye innhold er babybox.
Apotek 1 pakken så jo veldig bra ut:)

Back
Topp