Baby på tur?

sandra 22

Gift med forumet
Lurer på om det er noe på gang her,er kjempe rar i kroppen og har smerter jeg ikke kjenner igjen fra sist gang?? Er 6 år siden forrige fødsel så jeg husker ikke helt begynnelsen?

I går var jeg så løs i magen og hadde ryggsmerter,i natt har magen vært helt rar og jeg har hatt smerter jeg ikke har kjent før.

Nå går jeg rundt her med skjelving i kroppen,kjempe vondt i høyre side mage\rygg og puster fælt i dag,synst det sitter litt i pusten?Kvalm,og uggen..
Magen strammer seg men ikke som kynnere for det har jeg hatt kjempe mye av i løpet av svangerskapet...

Hva betyr dette da tro?Ingen ting?:(:(

Hadde vært morsomt om det var faktisk fødsel på gang for storebror har tippet 2 mai att lille baby skulle komme:)hehe

Ooh, spennende! Høres ut som at noe skjer i all fall! :-D Krysser for at det er fødsel!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan jo absolutt være begynnelsen på noe! Så spennende da

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende! Noe er på gang ihvertfall, håper det resulterer i fødsel!! Lykke til!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Då gøy:-) Håper det blir fødsel på deg idag:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene for at noe skjer i dag!!:-) om så; lykke til! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Kan jo være :-) har det ofte sånn så er litt lei av å bli lurt jeg. Men lykke til :-) merker nokk om riene begynner ;-)

går her fortsatt,kommer litt sånn rykk og napp...Har vært ute å gått en tur nå i oppoverbakke,så vi får se:) ingen sterke rier ennå hvertfall...æsj kjedelig situasjon,kan det ikke bare være enten eller?:) Hilsen frustrert frue:)hehe

Kan fort være fødsel på gang. :) Jeg kjenner etter tegn hver dag på at ting kan være i gang, men er så redd for å bli lurt at jeg tør ikke håpe så mye :) lykke til hvis det skjer noe! :)

Tror nok det er noe på gang ja :D Håper det tar seg opp snart, og masse lykke te :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg hadde det også sånn, i ei uke frem mot fødselen. Maserier rett og slett. Var til og med regelmessighet i det, så var innom føden 4 dager før fødselen med rier som jeg trodde skulle resultere i fødsel. Fikk en stikkpille som enten skulle få dem til å roe seg, eller ta seg ordentlig opp. Tok noen daget med samme maset, men så tok det seg kraftig opp smertemessig.

Men dine behøver ikke vare ei uke! Slapp masse av i mellomtiden, og gå masse om du greier :)

Høres ut som det er noe på gang ja! Hold oss oppdatert! Lykke til!

Hallo hallo damer..jeg går her fortsatt jeg,blir ikke regelmessig disse riene de tar seg ikke opp..:(Jeg har gitt opp nå att det skal skje noe her..Denne karen inni magen har det så godt att han må vell hentes ut på overtid tenker jeg?;)hehe

Formen er lik hvertfall,så jeg vet ikke hva som kommer til og skje her..Mest sannsynlig ingen ting:angry(GRÅTE)

Hallo hallo damer..jeg går her fortsatt jeg,blir ikke regelmessig disse riene de tar seg ikke opp..:(Jeg har gitt opp nå att det skal skje noe her..Denne karen inni magen har det så godt att han må vell hentes ut på overtid tenker jeg?;)hehe

Formen er lik hvertfall,så jeg vet ikke hva som kommer til og skje her..Mest sannsynlig ingen ting:angry(GRÅTE)

Dessverre har jeg hatt to episoder på en uke, der jeg har gått med maserier og trodd at de skulle ta seg opp, men ikke... Jeg gikk en hel dag og halv natt her en dag, veldig slitsomt og veldig kjedelig... En får opp håpet om at nå kommer babyen, men neida ingen ting skjer...

Så jeg føler med deg, vi får bare håpe det gjør at når det først skjer, så bruker vi ikke altfor lang tid.....

Dessverre har jeg hatt to episoder på en uke, der jeg har gått med maserier og trodd at de skulle ta seg opp, men ikke... Jeg gikk en hel dag og halv natt her en dag, veldig slitsomt o:-)g veldig kjedelig... En får opp håpet om at nå kommer babyen, men neida ingen ting skjer...

Så jeg føler med deg, vi får bare håpe det gjør at når det først skjer, så bruker vi ikke altfor lang tid.....

Uff ja det er sant..stoppet nesten opp nå,alt av symt. Men lille er helt vill og har virkelig våknet opp nå til kvelden. Så nå er jeg lei meg jeg,blir så skuffet for vil så gjerne bli ferdig nå..men det vil vi vel alle i mai gjengen,bli ferdig og endelig møte de søte små:-)

Back
Topp