Baby på natten

mammaca20januar

Andre møte med forumet
Hvor gamle er babyene deres å hvordan er de på natta? Snuppa vår er snart 6 måneder. Har sovet natten gjennom siden hun ble født, men siste ukene har hun begynt å våkne flere ganger. Prøvd å roe henne med smokk. Tidligere ikke spist før mellom 05 og 07.. Å sovet videre et par timer... Legger seg 19,30. Nå våkner hun 01, 03,05,06. Styrer fælt. Kan jo ikke få mat alle gangene eller. Prøver å legge henne på eget rom
Inatt. Noen som har opplevd lignende? Legger seg uten problemer kl 19,30. Ps, sover ikke mye på dagtid eller som kan forstyrre nattesøvnen. Tror heller ikke det er tenner
 
Spiser hun fast føde eller bare morsmelk? Spiser hun bare mm kan det jo rett og slett være sult... Ellers kan det jo som tidligere sagt også være varmen...
 
Hun får mme, og grøt ca 13.00 og ved kvelden. Det gikk mye bedre inatt, spv på eget rom. Sov til 05,30, spiste å 08,00. Mulig hun merker pss foreldrene
 
Min gutt var også slik i en ukes tid (er 6 måneder) men mistenker det var pga hoste. Han fikk en skikkelig hoste økt en gang mellom midnatt og 2 på natten og holdt på i 1 - 2 timer. Ikke klarte han å amme særlig heller pga hoste og tett nese. Men bedre nå. Men merker han liker best å ligge inntil meg å ha full tilgang på pupp på natten. Vurderer å få han over i egen seng nå og se hvordan det går.
 
Her e ho snart 6 mnd og ho har nette der ho våkne ein/to gonga for mat på natto. Ho har og nette der ho våkne kvar time... :eek: ho får fast føde to gonga te dagen, legge seg ca 19. Her begynte me me ein ekstra ettemiddagstur rett før graut og kveldsstell, ette da har ho gått tebake te ein/to gonga på natto.

Bra da blei bedre i natt då..:) kan jo vera sprang og,har høyrt søvnen ofta endre seg litt rondt 6mnd og..
 
Min på 5 mnd våkner vanligvis 2 ganger - ved midnatt og ca 4.30. Er d sulten, legger seg kl 20 etter å ha fått NAN. Det hender han våkner oftere pga tenner som kommer, hoste eller bare at han trenger Smokk. Hender også han våkner og ikke vil sove etter kl 5 men da henter jeg han i vår seng og han roer seg da, selv om jeg for lengst sluttet å amme. Trenger bare tryggheten :)
 
Datteren vår har nettopp bikket 6 mnd 8 juli, og da flyttet vi henne på eget soverom. Nå sover hun mye bedre. Jeg ammer henne i søvn i 21- 22 tiden og legger henne i sengen. Så sover hun helt til 06:00 hvis hun har fått nok grøt, ellers så vokner hun i 3- tiden på natten. Bare får pupp og sover videre. :)
 
Back
Topp