Baby på fly..

*Josefine

Forelsket i forumet
Dere som har vært ute å flydd, har dere hatt bilsetet med på flyet?

Vi har fortsatt det minste sete, så tenker det kan være greit å kunne sette han oppi det mens vi sjekker inn og er på gaten o.l. blir jo alltid litt venting... og hvis det er ledig plass ved siden av oss inne på flyet kan vi jo sette bilsetet oppi det ledige setet...

Nope, hadde ikke med bilsetet. Klarte seg lenge med bæresele og dyne/teppe inne på flyet...

ORIGINAL: *Josefine

Hadde dere med egen dyne og teppe?

Ja, hadde det. Kjempekjekt å kunne legge rundt ham/under ham under flyturen når han skulle sove. EA sov godt i fanget med teppe over og dyne under seg[:)]Samtidig er det ofte litt kjølig i kabinen.

Synes det virker litt upraktisk å drasse med et bilsete på flyet. Hvor skal du gjøre av det hvis nabosetet ikke er ledig? Er vel mest sannsynlig at det ikke er ledig plass. Man kan jo kjøpe fri et sete, da... da ser jeg poenget med å tå med bilsetet.

På flyplassen her hadde de vogner vi kunne låne. Ellers har jeg hatt med teppe og babybjørn[:)]

Vi også hadde bæresele og teppe med på flyet.. vi fikk heldigvis ett ekstre sete i midten. Vi satte oss ytterst og inderst og så var det ingen som spurte om å få sitte der..[;)]

Vi har noen ganger tatt med bilsetet (forutsetter at det er ett ledig sete) og det var helt herlig å slippe å ha han på fanget! Særlig når jeg har flydd alene med han! [:)]

ORIGINAL: Amy09

Nope, hadde ikke med bilsetet. Klarte seg lenge med bæresele og dyne/teppe inne på flyet...

Jeg har reist en del med fly å jeg måtte sende bilsete som spesial bagasje.
men kan jo hende det er noen andre flyslelskaper som enn får ta det med inn på =)

Man må som regel kjøpe en barnebillett for å få med bilsete ombord. Her har jeg aldri hatt med setet, ei heller sendt det som bagasje. Har gått greit å bære henne, eller låne vogn på flyplassen. Er litt slitsomt å ha henne på fanget ombord, men nå har vi bare flydd Oslo-Trondheim noen ganger, og det er ikke så langt.

Neste år, når vi skal fly til Spania og snuppa er blitt så stor, så tror jeg vi kjøper et eget sete til henne, istedet for å sitte med henne på fanget så lenge.

Vi hadde ikke med..hvor langt skal dere fly da?
Vi fløy til Thailand,og fikk sånn seng/vugge på veggen til å legge ungen oppi[:D] Utrolig greit[:D]

ORIGINAL: Moradi

ORIGINAL: Amy09

Sign :P Fikk ikke lov å ha bilsete med inn på flyet heller så :P Ringte til flyselskapet og spurte om det, men det fikk vi ikke gitt :P

kom hjem forgje uke etter 1 uke i hellas alene m rania[:D]
hadde henne i ryggsekk på ryggen, hadde med et helse teppe, fikk teppe og pute på flyet. så hadde ikke m noe mer extra. gikk kjempe bra[:)] jo mindre du har å bære på jo bedre mener jg[;)]

Back
Topp