Baby på eget rom

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hva mener dere om å legge babyen på eget rom når hun bare er 3mnd? Jeg har litt lyst til å få henne på eget rom nå kjenner jeg. Tror hun våkner av våre lyder og jeg våkner iallefall av henne. Hun kaver og lager endel lyder ila natta mens hun sover, og jeg våkner av alle lydene og det tar meg meget lang tid for å sovne igjen.

Er det for tidlig? Når kan man evt gjøre det? Synes anbefalingene på 1år virker veldig lenge.

Største la jeg på rom for seg selv ganske tidlig av akkuratt samme grunn :) tror ikke han var mer enn 3 mnd. :)

Jeg vil ha henne hos meg, men om vi hadde forstyrret hverandre så hadde jeg lagt henne på rommet sitt. Du må nesten kjenne på hva du synes er greit selv. Prøv en natt for å se hvordan det går, og hva du tenker.

Eg vet om en som aldri hadde babyen sin på rommet med seg. Den babyen sov veldig godt om natten, og var ikkje mange ukene før den sov natten igjennom. Så du må nesten bare prøve deg fram og se ka du mener e best.

Men vet eg vil ha min på eget rom innen hun e 6 mnd

Min forrige flyttet ut da han var fire måneder. Han har sover hos meg foreløpig, flytter vel ut om et par måneder han og

Ørepropp i ene ører funker også [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her flyttet vi han på eget rom da han var 2,5 måned ca. Rommet er vegg i vegg med våres, så ikke langt unna. Har kjøpt babycall i tillegg, og det har funket kjempe bra fra dag en! Ikke noe problemer med å legge han eller noen ting:)

Jeg har hele tiden tenkt at jeg ville ha han på rommet lenger, men det føltes veldig riktig og naturlig å gjøre det sånn vi har gjort det. Selvom det riktignok var ganske "tøft" de første nettene for min del. Hehe.

Storesøster ble lagt på eget rom da hun var 3 mnd. Hun sov bedre etter det. Lillebror la vi på eget rom da han var 1 mnd ca. Det skjedde fordi jeg måtte ordne barnerommet ferdig til boligfotografering. Og da endte det med at vi ikke bar sprinkelsengen tilbake til vårt rom. Det er vegg i vegg så har han kjempe godt. Vet ikke om han sover noe bedre av det da jeg ikke kan sammenligne det noe særlig. Han et våken 1-2 ganger om natten.
Jeg personlig synes ikke det er for tidlig, men mange synes jo det. Du må føle på det selv, og tenke hva deres behov er. Du kan jo prøve, og heller gå tilbake om du ikke føler deg komfortabel med det. :)

Mamma til 2 herlige ♡

Her har lille sovet på eget rom fra han var 1 uke - rett og slett for at vi alle skulle få sove. Gutta vekket hverandre med snorking, og jegvekket lille når jeg skulle vekke pappa'n som snorka... :P
Det har funket veldig fint for oss, babycall og åpen dør gjør at vi føler oss trygge.

Back
Topp