Baby på do

x1xIsaya

Betatt av forumet
For noen dager siden under bleieskifte så jeg at Sarah måtte bæsje så jeg løftet henne opp og holdt henne over do hvor hun fullførte arbeidet
i kveld under stellet holdt jeg henne over do på nytt bare for å se hva som skjedde, og tror du ikke hun gjentok handlingen Hun har ikke hatt avføring i mellomtiden.

Dette er de eneste to gangene hun har "sittet på do" så det er nok tilfeldig at det skjedde, men ble alikevel ganske overrasket. Har jo lest om små babyer som går på do så tror jeg skal forsøke dette neste gang også [:)]

Noen andre som har babyer som "kan" gå på do?

Har lest om ei inne på sept-09 som ikke har hatt bæsjebleie på noen månder, hun sitter på potte og gjør sitt fornødne der.

så kult [:)] 
tror nok ikkje det blir så mye av her enda, men kan jo være moro å prøve potta når ho sitter stødig selv [:)]

Jøss, det var ikke værst!! jeg ville og bare ha fortsatt hvis det var min baby [:D]

ORIGINAL: till

Jøss, det var ikke værst!! jeg ville og bare ha fortsatt hvis det var min baby [:D]

Vi hadde ikke en eneste basjbleie fra Emilie fra hun var 2 mnd - 6 mnd. Vi holdt henne over do. Hun har vært plaget med hard avføring.Etter vi begynnt med middag og grøt til henne, har det fått litt mere fart i systemet, så nå kommer det som regel i bleien, men ser vi det først, tar vi med henne på do [:D]

våger ikke og prøve eg siden vi har så sær do [:'(]Men i og med hun lille bæsjer mye mer nå i endring av kosten og sprikker og blør så frister det!!

ORIGINAL: *Snoopy*

våger ikke og prøve eg siden vi har så sær do [:'(]Men i og med hun lille bæsjer mye mer nå i endring av kosten og sprikker og blør så frister det!!

Hvordan ser en sær do ut?[8D]

Stilig å se at andre også har gjort dette [:)]
får bare krysse fingrene og håpe at dette blir malen fremover.
Hadde vært fantastisk deilig å slippe bæsjebleier [:D]

Back
Topp