Baby olje?

Kaas!

Flørter med forumet
Jeg gidder ikke kjøpe en hel masse kremer og såper som ødelegger mer enn de gjør godt. Men én god baby olje vil jeg ha, til badevannet osv.
MEN hva er trygt å bruke? I jungelen av produkter synes jeg det ene blir slakta værre enn det andre, så hva er egentlig trygt å bruke? :p

Eldstemann har veldig følsom hud så regner meg lillebror også reagerer fort.

Ville sett etter noe uten parfyme og fargestoffer.
Vi har produktene fra änglamark, og tenker å prøve dem først. Grunnen til at vi valgte de er at jeg ikke reagerer på dem, og jeg reagerer på alt mulig!

Apotekets badeolje bruker vi til minstejenta som har atopisk eksem, fungerer veldig godt :)

Änglamark fra coop pleier å komme godt ut i de testene, har jeg merka meg. :)

Balneum hermal fra apoteket :-) Den brukes på nyfødtintensiven :-)

Hadde gått for en fra apoteket :-) Føles med ett litt tryggere da, merkelig nok.

Man føler seg gjerne tryggere med apotekets utvalg. Men mange tester viser det motsatte, at apoteket selger mange dårlige produkter med skadelige stoffer..

Før fantes det en side som var helt gull! Gronnhverdag.no men den er dessverre nå lagt ned. Men fremtiden i våre hender og naturvernforbundet skriver på sida at de vil videreføre arbeidet til grønn hverdag. Men jeg syns det er vanskelig å finne frem på sidene deres..

Jeg har tatt bilde fra en test fra 2009. Det er de som kom best ut da. Nå er det helt sikkert flere som har endret innhold eller gjort produktene sine bedre. Men denne kan gi en pekepinn :)
1719e46181a34a27ffd750cb610ad644

Bruker Eucerin sin badeolje for atopisk hud. Kun fordi det er den eneste storesøster ikke reagerer på. Gidder ikke ha flere typer :)

Er selv atopiker og bruker Dr greve sin da den inneholder E-vitamin som er bra for huden og vev. Roer huden og hjelper den å bygges opp igjen. Veldig fint ved eksem feks :)

Er selv atopiker og bruker Dr greve sin da den inneholder E-vitamin som er bra for huden og vev. Roer huden og hjelper den å bygges opp igjen. Veldig fint ved eksem feks :)
Vi bruker også Dr Greve :D veldig fornøyd med den!

Skinlove.no er verdt et besøk☺ bestilte en prøvepakke med babyutstyr og jeg er veldig fornøyd med alle produktene☺

Har fått et par prøver fra Liberopakkene som jeg sikkert kommer til å prøve ut! Ellers har jeg både Weleda sin og Sebamed sin :) Hverken jeg eller far har særlig ømfintlig hud, og siden dette er vår førstefødte så må vi bare prøve oss frem tenker :)

Back
Topp