Baby olje? Sett dette?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Vi har brukt Natusan, men ikke fordi den skulle hjelpe til med søvnen. Men villedende er villedende, og det er ikke bra!

Hmm veldig interessant. Har brukt Burts bees helt blindt og stolt på det som stod :confused:

Har også brukt Natusan, men for det meste dr. Greve tror jeg. Eller en flaske som ser ut som dr Greve sine hvertfall. Skikkelig frustrerende at man kan ende opp med å kjøpe noe som sier parfymefri selv om de faktisk har parfyme i seg. Man er jo gjerne ute etter noe helt uten parfyme når det kommer til babyer.

Så lenge det ikke er noe galt med natusan annet enn at den er villedende (ikke søvndyssende) så vil jeg bruke den, for den lukter så godt. Men man skal tydeligvis virkelig passe på her.

Vi har brukt Natusan, men ikke fordi den skulle hjelpe til med søvnen. Men villedende er villedende, og det er ikke bra!
Vi også brukte Natusan. Vi hadde den bedtime serien. Kan ikke si at den funket bedre enn noen andre.
Men det er jo klart at det som står på flaskene skal jo samsvare med realiteten.

Blir litt overrasket over hvor naive folk er jeg da. Hun trodde virkelig at badeoljen gjorde at babyen sov bedre??? ( greit at det er villedende reklame, men det er jo 90% av alt annet også! ) det er lov å være litt kritisk. Det med burts bee var verre, det er rett og slett skikkelig dårlig.

Blir litt overrasket over hvor naive folk er jeg da. Hun trodde virkelig at badeoljen gjorde at babyen sov bedre??? ( greit at det er villedende reklame, men det er jo 90% av alt annet også! ) det er lov å være litt kritisk. Det med burts bee var verre, det er rett og slett skikkelig dårlig.
Enig.. Vi brukte olje i badevannet i begynnelsen fordi vi ble anbefalt det på føden. Vi gikk over til babysåpe senere..
Men det med burts bees er jo skummelt...

Ja jeg syntes det var mest "skremmende". For Burts Bees oljen lyver jo rett og slett rett ut!
Ja skikkelig dårlig rett og slett! Man regner jo med det i dag at det de faktisk skriver på produktene sine er ekte, spesielt når det gjelder sånne ting til babyer :(

Ja skikkelig dårlig rett og slett! Man regner jo med det i dag at det de faktisk skriver på produktene sine er ekte, spesielt når det gjelder sånne ting til babyer :(
det "beste" var jo at de argumenterte med at de hadde testet det på voksne.. Å ingen hadde utviklet allergier..
Det er litt forskjell på en babys sensitive hud, og voksne..

det "beste" var jo at de argumenterte med at de hadde testet det på voksne.. Å ingen hadde utviklet allergier..
Det er litt forskjell på en babys sensitive hud, og voksne..
Ja dette hadde jeg virkelig ikke trodd. Har masse andre produkter fra samme serien, så må tydeligvis sjekke ut innholdet godt og kjøpe nytt.

Ja dette hadde jeg virkelig ikke trodd. Har masse andre produkter fra samme serien, så må tydeligvis sjekke ut innholdet godt og kjøpe nytt.
Søstern min hadde planer om å kjøpe inn serien selv til Snuppa som kommer i april.. tror ikke det ble noe av..

Søstern min hadde planer om å kjøpe inn serien selv til Snuppa som kommer i april.. tror ikke det ble noe av..
Nei det skjønner jeg godt at hu slo fra seg ..

Nei det skjønner jeg godt at hu slo fra seg ..
Synes det er skremmende da.. Når det kommer til baby produkter stoler man liksom på at det stemmer det som står på pakningen.. Det er jo til BABY...

Hvis jeg ser en rynkekrem som skal fjerne alle rynker innen 10 dager tenker jeg bare "yeah right".
Men babyprodukter tenker jeg liksom at har blitt testet nøye og tatt hensyn til de små...

Synes det er skremmende da.. Når det kommer til baby produkter stoler man liksom på at det stemmer det som står på pakningen.. Det er jo til BABY...

Hvis jeg ser en rynkekrem som skal fjerne alle rynker innen 10 dager tenker jeg bare "yeah right".
Men babyprodukter tenker jeg liksom at har blitt testet nøye og tatt hensyn til de små...
Ja ikke sant, det er akkurat det jeg tenker også. Klarer jo fint å overse salgstriks på div til meg selv, men regner med at det jeg kjøper til barna mine er nøye og korrekt merket. Som helt vanlig menneske kan jo ikke jeg stå analysere hva de forskjellige inneholder. Velger jo også å stole på det som står nok til at jeg ikke skal behøve å google alt før jeg tar det i bruk. Skikkelig skremmende.

Ja ikke sant, det er akkurat det jeg tenker også. Klarer jo fint å overse salgstriks på div til meg selv, men regner med at det jeg kjøper til barna mine er nøye og korrekt merket. Som helt vanlig menneske kan jo ikke jeg stå analysere hva de forskjellige inneholder. Velger jo også å stole på det som står nok til at jeg ikke skal behøve å google alt før jeg tar det i bruk. Skikkelig skremmende.
Ser jo hvor naiv jeg har hvert til baby produkter.. Men jeg kjenner med meg selv at det har endret seg nå..
Jeg har alltid likt Burts f.eks.. har flere produkter fra dem selv... Men nå vet jeg jaggu ikke :P

Ser jo hvor naiv jeg har hvert til baby produkter.. Men jeg kjenner med meg selv at det har endret seg nå..
Jeg har alltid likt Burts f.eks.. har flere produkter fra dem selv... Men nå vet jeg jaggu ikke :p
Ja akkurat det samme tenker jeg ..

At bed time ikke inneholder lavendel eller noe sånn, er jo egentlig betryggende, men åpenbart altså litt lureri hele greia, jeg har jo unngått den fordi jeg trodde den var lavendel-pafymert eller denslags (lilla, og sier bedtime...)

Men burst bee, det var jo rent skremmedne, og direkte lyve og såpass "farlig" også!

Vi har nå stort sett brukt natusan (aloe vera den vi har stående nå. En rest etter siste bleiebruker som nå er fire, men den er god å ha av og til) og libero sine vi da.

Back
Topp