baby og vekt..

Mini veide 4130g når han ble født for 11 dager siden.
Nå på mandag veide han 4140g, og i dag 4315g - spiser godt han gutten vår. ☺️❤️

5 dager så veide hun over fødselsvekt, la på seg sinnsykt mye og fort med ammingen de første ukene :o

Her har e ei på straks 12 daga som enda mangle ca 150 g på fødselsvekta. Ho spis godt og har mange tipse/bæsjebleie i løpet av en dag.gått opp 40 g på tre dager, så er på tur til å nå vekta. Gikk fra sykehuset og til førdte veiing hjemme seks dager etter hjemkomst gikk hun opp 30, så da vil e si at det er bedring. Blitt enig med helsesøster om ny sjekk mandag, så krysser fingrene for fortsatt oppgang. Frøkna får i seg melk og det ser vi og hører vi,z både e og helsesøster tenker at kanskje hennes normalvekt skal være litt lavere enn fødselsvekt. Var 4150 g ved fødsel ei uke på overtid, g myr skjer på den tida. Ligger nå på 3985 og ser vsr på dag ti.

3370 ved fødsel og 3460 nå, 5 dager gammel.

Her gikk vesla ned bare 80 gram, og hadde lagt på seg 605 gram på 14 dagers kontrollen i dag :)

Hs var her igår og da var det 11 dager siden fødsel. Når vi dro hjem fra sykehuset veide hun 3440 igår veide hun 3900, 3680 ved fødsel ☺

Sniker meg fra april :) Det tok nesten 3 uker for oss

Hadde tatt igjen fødselsvekt når hs var på hjemmebesøk 9 dager etter fødsel. Veide 4330 ved fødsel, 4000 når vi dro hjem og 4384 når hs var her :)

• Liker
Reactions: BMC
Min veide 3380 da hun ble født, og tre dager senere var hun allerede over fødselsvekt! Nå er hun 23 dager gammel og har gått opp 800gram presist:D

Var igjenn og veide for noen dager siden da var han 4uker og veier nå 3710 :D så gått opp 500gram siden fødsel , ha var ihvertfall veldig fornøyd så han legger godt på seg nå ;)

Skal veie på torsdag, kjenner jeg er utrolig spent! Ser for meg at han har gått opp masse! Han eter og eter og eter. Så spyr han gjerne litt og eter mer....

Skal veie på torsdag, kjenner jeg er utrolig spent! Ser for meg at han har gått opp masse! Han eter og eter og eter. Så spyr han gjerne litt og eter mer....

Sånn er det her i huset og, jeg er også veldig spent på veiing til uka!!! Gikk jo opp 340 g på 5 dager uka etter vi kom fra sykehuset :P

Veiing i dag, spent på vektoppgangen :)

Back
Topp