Baby og sydentur

tigergirl

Forumet er livet
Hei!
Neste år fyller svigermor 50 år og vil invitere oss med til syden, måned som vi skal reise i er juni, men da vil vårt første barn være ca 4 mnd gammel.

Hvor ville dere ha reist, noen som kan anbefale gode steder, er jo ikke alle steder en kan reise med baby, grunnet lang flytid og for varmt.

Noen her som har reist til syden med en 4 mnd gammel baby?

Takker for alle råd..

klem

en venninne av meg var til en gresk øy med sin 4,5 mnd gamle baby

Jeg har ingen erfaring med dette, men faren min og samboeren tok med halvbroren min til Hellas i apr/mai når han var rundt 4mnd. og det gikk helt fint. Passe temperatur, og ett litt mer behagelig folkeslag enn enkelte andre turistland.. [:)] 

flere.....

Kan ikke svare på det du lurer på..

Meeen

Hvordan går det?

Begynt å få mage?

Har du vært på ul i det siste??

[:D][:D][:D]

Vi reiser til Thailand nå. Da er snuppa 10 uker;)
Så det man vil skal gå bra funker;)

Bare ta forhåndsregler;)

Var i Tyrkia nå i juni. Lillegutt ble 4 mnd når vi var der [:)] Var i en liten by som heler KEMER. Perfekt å ha med en liten en dit! Han storkosa seg! Nå er han 6 mnd og vi reiser snart til Kreta. Håper han trives like godt der, men skal vel noe til [;)]

Når det gjelder offentlig amming er vel Tyrkia det "sydenlandet" som aksepterer dette mest. Noe som var viktig for meg!!!

Hadde sett etter en tur som:

- Ikke så lang flyreise.
- Ikke lang busstur etter flyet har landa ( Grunnet bilsikring, ikke seler i mange av bussene engang )
- Evt. ta med bilstol og leige bil selv?
- Ikke partysted.

Jeg personlig er veldig glad i Kroatia!
Byen Split er nydelig, Makarska ( litt busstur dit ) eller ut på øyene Hvar eller Brac, da går det båt/ferge fra Split så det er ikke så lang reise dit fra flyplassen.

Dessuten er landet hærlig, det blir ikke sann trykkende varme der som i mange andre land, det er rent og pent, god mat og drikke og det er ikke sann sydenmas som innkastere og masekråker uttafor alle utestedene.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Kan ikke svare på det du lurer på..

Meeen

Hvordan går det?

Begynt å få mage?

Har du vært på ul i det siste??

[:D][:D][:D]

Hei:)
Joda det går kjempe fint:) har fått litt mage:)
skal på ul den 10 september og da får vi vite om det er jente eller gutt...gleder meg

Back
Topp