Baby og solkrem

Jas26

Andre møte med forumet
Hei dere!
Jeg lurer på noe. Bruker dere solkrem på deres små? Evt hva gjør dere i disse solfylte dager?:)
 
Jeg smurte i ansiktet helt til jeg leste på forum at de ikke skal smøres. Tror jeg skal begynne litt igjen. Er jo umulig å holde de helt borte fra solen og da er det vel verre å bli rød og brent??
 
Kjøpte en som i følge apoteket kunne brukes av babya også. Cosmica mene æ den het. Uten parfyme.
 
Jeg smører! Mye heller det enn å bli brent. I disse dager er det umulig å ikke få noe sol på seg, særlig ikke hvis man vil dyppe de små, så har heller en som er beregna til baby fra apoteket
 
Jeg smurte i ansiktet helt til jeg leste på forum at de ikke skal smøres. Tror jeg skal begynne litt igjen. Er jo umulig å holde de helt borte fra solen og da er det vel verre å bli rød og brent??


Jeg spurte hs om det. Og hun sa det at hun ikke kan lese noen sted at baby over 6 mnd ikke skal smøres, bortsett fra at hun har hørt det fra folk :p så heller krem på utsatte områder enn solbrent!
 
Jeg holder henne unna solen, men den er jo ikke alltid til å unngå. Feks. i vognen. Da smører jeg. Apoteket her anbefalte La Roche-Posay fremfor Cosmica. Den inneholder visst mindre allergifremkallende midler. :)
 
Oki. Da skal jeg gå til innkjøp av dem fra cosmica. Dere er supre!
 
Vi har den fra cosmica som kom ut best i test i fjor. Den skulle være uten allergifremkallende middler og parfyme
 
Anbefaler cosmica sin. Hun over skrev jo ikke at den ikke burde kjøpes, men at apoteket foreslo en annen foran den.
 
Vi har den fra cosmica som kom ut best i test i fjor. Den skulle være uten allergifremkallende middler og parfyme
sniker fra juli.. vi hadde cosmica sin, og hun ble FULL av eksem! Hun hadde litt fra før når vi smurte henne, men med solkremen ble den vanvittig mye værre. Nå har vi prøvd en fra eucerin som hun ikke reagerer på i det hele tatt og en fra Laroche posay som hun heller ikke reagerer på :)
 
sniker fra juli.. vi hadde cosmica sin, og hun ble FULL av eksem! Hun hadde litt fra før når vi smurte henne, men med solkremen ble den vanvittig mye værre. Nå har vi prøvd en fra eucerin som hun ikke reagerer på i det hele tatt og en fra Laroche posay som hun heller ikke reagerer på :)
Mi har ikke reagert på den. Men trenger jo ikke påføre noe om man ikke trenger :) er straks tom så kan teste laroche sin etter :)
 
Back
Topp