Baby og solen :)

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Er det greit å sole magen, eller blir det for varmt for baby? Skal den dekkes til?

Det er greit å sole magen , du får det ubehagelig før baby får da seies da :) Husk høg faktor 30+ for å unngå pigmentflekker , gjelder sjølvsagt hele deg :p Eg var i Spania 1 veka , gjekk så fint atte :D
Kos deg i solen :)

Om du kjenner magen blir varm ville jeg dekket den til litt :)

veeel det e heeelt greit. Vi e ikke de enestei verden som får barn, de er gravide ved ekvator også ;) hehe husker jeg hadde samma spørsmål sist ;)

Helt ok ja :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Det er helt ok å sole magen, men fikk beskjed av jm sist om å ikke ligge "å steke" til du blir ør og svimmel for det er selvfølgelig ikke bra for baby heller. Husk å drikk mye iallfall ;)

Takk for svar jenter :) plutselig hadde vi 29 grader på Vestlandet! Jeg tror jeg har vært i spyleslangen 3 ganger den siste timen :)

Jeg elsker jo sol og sommer :D og i dag er den sjikkelig solsteik og varme i Stavanger.. Satt ute i 30 min, ble såå varm :/ puh!! Måtte gå inn..
Ser for meg jeg må få tak i et lite plaskebasseng å ha på tarassen :p

Ja vi bor i haugesund så er nok den samme varmen :) vi har badestamp som mannen har satt opp. Venter på at gradene skal stige så jeg kan dyppe meg, men er jo fantastisk med dette været :)

Alt med måte, føler man at det blir for varmt får man sette seg litt i skyggen :D synes denne varmen er helt nydeligjeg :)

Husk vertfall og smør dere godt jenter! Smørte meg med faktor 20 idag men er supersolbrent :-(ImageUploadedByBV Forum1368899392.570869.jpg

jeg syns det er så varmt jeg om jeg sitter ute... dette kan jo være for at jeg er stor fra før pluss graviditet. jeg får fort heteslag, men har fått solet meg rød da ;)
lille jenta i magen blir aktiv når jeg er ute i solen så tror hun synes det blir sterkt.​
36 grader i solen uten en vindpust her på vestlandet /Valen.... puh ...​

Er det greit å sole magen, eller blir det for varmt for baby? Skal den dekkes til?
Jeg har ihvertfall fått beskjed om at fostervannet kan bli varmet av solen og gjør det ubehagelig for baby

Jeg har ihvertfall fått beskjed om at fostervannet kan bli varmet av solen og gjør det ubehagelig for baby

Så da er det kanskje like greit å holde seg litt i skyggen med kaldt vann i glasset ;) har ihvertfall fått gubben til å sette opp parasollen her nå, blir litt daff av varmen, så gidder ikke lage middag en gang i dag;P blir reker, loff, sitron og majo til kvelds isteden, ute på terrassen <3

Så da er det kanskje like greit å holde seg litt i skyggen med kaldt vann i glasset ;) har ihvertfall fått gubben til å sette opp parasollen her nå, blir litt daff av varmen, så gidder ikke lage middag en gang i dag;P blir reker, loff, sitron og majo til kvelds isteden, ute på terrassen <3
Ååh høres deilig ut :-) kjente selv jeg ble uvell i solen igår, men hadde et vått håndkle over magen men tror det blir under parasollen her også fremover :-) ha en fin kveld :-)

Back
Topp