Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooi jeg skal ikke klageVis vedlegget 15535
Ganske stekt jeg også ja
HeheOooi jeg skal ikke klage
Jeg har ihvertfall fått beskjed om at fostervannet kan bli varmet av solen og gjør det ubehagelig for babyEr det greit å sole magen, eller blir det for varmt for baby? Skal den dekkes til?
Jeg har ihvertfall fått beskjed om at fostervannet kan bli varmet av solen og gjør det ubehagelig for baby
Ååh høres deilig ut kjente selv jeg ble uvell i solen igår, men hadde et vått håndkle over magen men tror det blir under parasollen her også fremover ha en fin kveldSå da er det kanskje like greit å holde seg litt i skyggen med kaldt vann i glasset har ihvertfall fått gubben til å sette opp parasollen her nå, blir litt daff av varmen, så gidder ikke lage middag en gang i dag;P blir reker, loff, sitron og majo til kvelds isteden, ute på terrassen <3
Takk i lige måte koser oss vi jaÅåh høres deilig ut kjente selv jeg ble uvell i solen igår, men hadde et vått håndkle over magen men tror det blir under parasollen her også fremover ha en fin kveld