Baby og mye lyder...

Luckie

Elsker forumet
min lille på 4 uker oier fælt når han skal sove/på natt..og dag..... myyyye lyd.... kan ikke huske dette med de andre.. antagelig mye urolig søvn da... får jo nesten ikke sove når han sover :excited001

Flere som har babyer som er sånn?

Nr 2 er/ var sånn. Men han har refluks så var nok i sammenheng med det.

Min eldste lå og lagde ganske høye knirkelyder mens han sov, umulig for meg å sove :p
Minstemann sutra en del i søvne, mest på dagsoving.

min lille på 4 uker oier fælt når han skal sove/på natt..og dag..... myyyye lyd.... kan ikke huske dette med de andre.. antagelig mye urolig søvn da... får jo nesten ikke sove når han sover :excited001

Sånne knirkelyder? Min lagde mye av det de første månedene :p

Hun eldstejenta her gjorde det. Så mye at når hun var 6 uker så flyttet vi hun på eget rom for jeg fikk ikke sove i det hele tatt omtrent. Hun hadde kolikk i tillegg, så var sliten nok. Var avhengig av å faktisk kunne få sove de timene hun sov.

Min første kunne lage ganske mye lyd i starten. Ble ganske forstyrret av det. Nå sover han veldig rolig(51/5år).

Ikke mine, men min eldste bror lagde ekstremt mye og høye lyder da han var baby, så min bestefar turte ikke annet enn å sitte våke over ham på natten

Min første kunne lage ganske mye lyd i starten. Ble ganske forstyrret av det. Nå sover han veldig rolig(51/5år).
Det var på tide da når han er over 51år! Neida, skjønte at det kulle stå 5 og et halvt år:hilarious:

Endel lyder her også, først mye piping og knirking men nå går det litt mer i smågråt i søvne, litt latter og snorking :) Lyder uansett hihi

Last edited:
Her var det masse lyd, er det tildels enda (15 mnd). Vi alle sov mye bedre etter hun flyttet på eget rom (når hun var 5-6 mnd).

Jada! Her gryntes,rautes å gud vite hvilke dyr som egentlig befinner seg i barnesenga... for til tider tror jeg jammen det er en dyrehage oppi der! :D Nå er da mine premature, og slik jeg har skjønt det.. lager de visstnok ekstra mye lyd.. men umulig å sove når de holder på.. :wtf:

Har ei jente på 5 uker som bråker svært når hun sover
Harker,kremter, knirker, ulelyder,sukker, hoster og hvine lyder men hun sover hele natten igjennom til tross for alt bråket.
Jeg derimot får ikke så mye søvn i alt dette bråket, har en øre propp i øret for å dempe for litt bråk.
Etter mating på natta blir det mye verre og ender som regel med at jeg tar henne opp og leggr henne oppå magen min å da blir det helt stille.
Lurer på om dette kan skyldes reflux, vi har no bygd opp sengen og da er det blitt betraktelig mindre lyd, men kun inntil hun får mat på natta da starter det .

Han her er sånn. Baby nr2. Første var ikke sånn i det heletatt. Han her lager masse lyd fordi han smiter med magen. Men han laget masse lyd allerede på sykehuset, men sa pga at han var litt umoden. Han lagde klagelyder døgnet rundt de første dagene. Nå er det litt bedre, å han er nå 2 mnd. Men fortsatt har jeg problemer med å sove på natta fordi det er mye lys på han når han sover også.

Back
Topp