Baby og lettelse og lykke

lovelee

Glad i forumet
Juli13-jentene
I natt 23.07 kl 00.13 kom Johann til verden, 55cm og 4590g. Fantastisk fødsel sammenlignet med forrige gang.
Ble indusert med første kapsel kl 1030, null effekt, fikk kapsel nr to kl 18. Etter en time gikk jeg ut av senga og på do, og 1913 satte første rie inn. Derfra gikk det i ett. Riene start med 2-3.5 min mellomrom, og varte i 1 min. Lite tid å hente seg inn på. Fikk puste- og tenke-tips fra jordmor, en yogaball og mannen på plass og så jobbet jeg meg gjennom disse i tre timer før jeg ba om en sjekk. Da var det jammen blitt 7 cm åpning og avflatet og fødestue ble satt istand mens jeg fikk klyx og en siste dotur. Halv elleve kom jeg inn på fødestue, riene ble vondere, lystgassen hjalp litt, men etterhvert ingenting. Fikk lov til å småpresse litt når trykketrangen kom og kjente hele fostersekken var på vei ut trusa før det sprakk og vanna føttene til de nærmeste :-p
Hadde ikke helt kontroll mot slutten, måtte mases litt på for å dra i håndtakene og trykke godt nok. Sliten, og sto over en rie selv om hodet var ute, på neste fikk jeg ham ut dog, og gråt en gledesskvett over hvor raskt og greit alt hadde gått. Vondt vondt vondt, men aldri håpløst.
Nå har jeg dusja og spist og sovet litt. Storebror kom på besøk og var supersnill og stolt, babyen suger som bare det, og vi er stort sett i fred her på rommet. Alene enn sålenge :flower
Lykke til dere andre som skal til pers! Snart deres tur til å snuse på egne nurk :-)

Gratulerer :)

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥

Det var en stor gutt:)
Gratulerer:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Gratulerer så mye!
Endelig møtte du din fantastiske mageboer!
Nyt tiden fremover - det har du sannelig fortjent ♡

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Gratulerer med den store friske gutten!! Det var på tide;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Gratulerer så mye!!! :)

Gratulerer! Kjempefint navn ;)

Gratulerer så mye med Johann :)

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Gratulerer så masse! Høres ut som en fin fødsel. :)

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så fint du hadde fin fødsel :)

❤gutt født 27/6❤

Gratulerer så mye med prinsen ♥

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Back
Topp