Baby og katt

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Er det nokon måte å læra ein baby og vera forsiktig med katten? Mini tek tak og røskar, og eg får so vondt på katten sine vegne... Han (katten) gjer ikkje noko, men blir jo litt forskrekka :P

❤️Gutt 24.02.14❤️

Tviler på at de forstår såpass i den alderen de er i nå... men når de blir større så skjønner de kanskje mer hvis de gjør noe galt.

Jeg har samme problemet med hunden.. Hun skriker jo når hun blir lugget.. Jeg prøver å klappe sammen med han og vise hvordan man skal kose.. Og skryte masse når han stryker, uten å lugge..
Er vel litt tidlig å forstå ennå, men greit å begynne:)

• Liker
Reactions: EJ
Ville hatt de i forskjellige rom jeg. Vi har en hund, og hun drar i pelsen hans hvis hun får mulighet. Men da har jeg henne på fanget så jeg har kontroll.
Tror han liker det jeg, han er en rottweiler så han har ganske høy smerteterskel.
Hun drar jo i håret mitt også, jeg sier au men da bare ler hun:)
Er nok for liten til å forstå

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg passer på at hun ikke får tak i øret el. Og så holder jeg armen hennes så hun ikke får lugget så hardt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg og held armen hans og prøve å styra den litt.
Rulle er ein sjenert katt, og at mini i det heile tatt får lov å ta på han er jo ein sensasjon! Dersom me får besøk så er dei heldig om dei ser rompa til Rulle i katteluka :P

Det å halda dei i forskjellige rom er uaktuelt. Rulle må jo bli vant med mini ❤️ Håpar at dei blir venner, for Rulle er ikkje venn med storesøster.

❤️Gutt 24.02.14❤️

Lillegutt her er ikke så mobil enda, men det skal bli spennende å se hvordan hunden og han reagerer når han begynner å komme seg rundt. Hunden er verdens snilleste da og kan ikke se for meg at hun kan bli sint, men skal passe veldig godt på og aldri la de være alene sammen!

Lillegutt 5/3-14 <3

Back
Topp