Vi skal ikke feire jul hjemme i år, mest sannsynlig. Har baby som da er straks 10 mnd. Hvordan gjør man det med soving og slik? Kan godt være jeg lager et større problem ut av det enn det er. Men, han legger seg kl 19. Umulig å holde ham våken noe særlig lenger. Maks 20. Der vi skal feire er det ikke plass til noe reiseseng eller noe. Vertene foreslo at vi kunne bare ta med vogna og legge ham i den. Problemet er bare at han sovner ikke inne i vogna (foreløpig), må ut og trille. Liker heller helt ærlig ikke tanken på at han skal ligge ute i evt kulde på julekvelden. Er ikke aktuelt for vertene å flytte julefeiringa til litt tidligere heller, slik at vi ikke hadde blitt for sene og bare kunne holdt ham våken.
Vi har også alltid slitt med søvnen hans. Aldri sovet mer enn maks 4 timer sammenhengende, og det er ytterst sjeldent. Som regel 2 timers intervaller. Så ser for meg at dette kan bli interessant å skulle drive å flytte ham fra vogna og over til bilstolen og så i senga. Merker jeg blir litt matt av tanken, og får mer lyst å feire hjemme. Med eldste gjorde vi det, så da var det ikke noe problem.
Vi har også alltid slitt med søvnen hans. Aldri sovet mer enn maks 4 timer sammenhengende, og det er ytterst sjeldent. Som regel 2 timers intervaller. Så ser for meg at dette kan bli interessant å skulle drive å flytte ham fra vogna og over til bilstolen og så i senga. Merker jeg blir litt matt av tanken, og får mer lyst å feire hjemme. Med eldste gjorde vi det, så da var det ikke noe problem.
Last edited: