detnyenicket
Gift med forumet
Jenta mi er 4,5 mnd nå. Har alltid hatt problemer med å sovne. I det siste har jeg lagt merke til at hun strever sånn når hun skal sovne. Legger jeg henne ned skriker hun. (Noe som forsåvidt er greit om det bare er sutring) Det virker som at hun vil sove, men ikke får det helt til. Hun finner roen, men så tar det et minutt så spenner hun seg og mister tutten. Så strever hun med å finne roen igjen og det går et nytt min. Kan holde på i en halvtime før hun sovner skikkelig, og så sover hun alt mellom 20-45 min før hun er lys våken igjen. Dette skjer hver gang. Og det er det samme om jeg bærer på henne eller om hun blir satt i bilstolen som hun elsker. (Der kan hun sove kjempelenge om forholdene ligger tilrette). På meg virker det som om hun har vondt et sted eller om det bare er avslappingen hun strever med? Vurderer å ta henne med til en osteopat for å sjekke låsninger, men lurer på om noen her har hatt det samme?
Hun er stort sett fornøyd resten av dagen og kan fint ligge på rygg om hun leker (men ikke så alt for lenge. Har ei selskapssjuk lita tulle...)
Hun er stort sett fornøyd resten av dagen og kan fint ligge på rygg om hun leker (men ikke så alt for lenge. Har ei selskapssjuk lita tulle...)