Ånei så trist, men samtidig det rette å gjøre! :-(<3 har også en enmannshest så skjønner veldig beslutningen din! Hvor lenge hadde du den?

har hatt min i 15 år, han blir 16 i sommer.
Svigermor/bestemor er veldig behjelpelig, men har ikke lyst å mase for mye siden hun har to selv, der hvor den ene er unghest, 3 år. Frem til jenta var 5 mnd har hun hatt fast dupp på 4-5 timer, så var null problem da å få trent. Fra 5 mnd å til nå har hun vært veldig urolig når hun har hatt dupp og kun sovet alt fra 20-60 min, da sitter jeg egentlig bare å venter på at hun våkner :-/ sov i alle fall ikke når vi trillet eller vugget på vogna. Nå de siste dagene har det begynt å gå seg til (bank i bordet!), så hun har 2 dupper fordelt på 3 timer ca

Har prøvd å både ri, tømkjøre og longere med baby i vogn i rundpaddocken mens jeg holder på på banen, men ender opp med at jeg må sale/sele av på banen å la hesten gå der de dagene bf ikke er på gården og kan komme å avløse meg. Blir jo bedre med tiden, å jeg jobber hjemme på gården så når jenta skal i bhg får jeg skyndte meg ut før jeg henter ho