Baby og hårfarge..:)

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, det grubler jeg på i dag..:) Jeg har kastanjerødt hår..Samboeren min er mørk blond. Er sååå spent på om babyen får hårfargen min..Hvis vi får en liten jente syns jeg det hadde vært veldig stas i alle fall:) Får vi en gutt-kan han gjerne arve pappaen sin :P

spennende!=) åå da må jo du ha en nyydelig hårfarge!!=) jeg tipper babyen arver din farge=)

både jeg og samboeren min var blonde da vi ble født, så blir nok en blond baby på oss:P jeg er fremdeles lys blond, men sambo er veldig mørk i håret igjen, så er spent på hvordan hun blir når hun blir eldre=)

Jeg skulle gjerne ha fått baby med rødt hår :) Synes det er nydelig! Her blir det nok en mørk baby. Har selv mørk brunt hår, og sambo er adoptert fra Sør-Korea. Håper han arver far sitt tykke hår og mine krøller :)

jeg er helt mørk i håret, sambo er lys:) prinsessa ble født med svrat hår sånn som meg. Men etter 6mnd ble hu helt lys som pappan sin hehe:) så regner med det skjer denne gangen også :)

Blir nok enten brunette eller mørk blond her i huset. Jeg har alltid vært brunette, sambo er født lys blond men er mørk blond nå. Litt spennende blir det jo uansett

Både jeg og mannen er mørk blond, lys brun og dette har storebror også arvet =) Han begynte som veldig lys, og har blitt mørkere med tiden, slik som meg når jeg var liten =)

Jeg er veldig spent på hårfargen jeg og. Jeg er selv adoptert fra Korea og har mørk brunt/svart hår, og min mann har nå mørk blondt, men han var helt helt hvit når han ble født. Mest sannsynlig får jo vesla min farge, men kjenner folk som har fått lyse barn hvor en av foreldrene har vært fra Korea og..

Jeg er mørk blond, og samboer er mørk brun. Lillegutt var helt svart i håret som nyfødt, men når det datt av og det nye håret kom, var det lys blondt. Jeg var helt kritthvit i håret leeenge som barn. Lillegutt blir nok mer lik pappaen sin i hårfarge etterhvert tenker jeg siden han er mye mørkere allerede enn det jeg var. Er spent på frøkna i magen :)

Det lurer jeg så fælt på også! Pappan har nydelig tjukke røde krøller og jeg har mellomblondt tynt, litt pistrete, så jeg håper så veldig at gutten i magen arver faren sine gener der...

Jeg og mannen har veldig likt hår; tjukt mørkeblondt hår med fall og var begge lyseblonde med korketrekkere da vi var små. Regner med at lillemann arver oss:) Jeg har riktignok en bestemor med rødt hår så det kan jo slå i gjennom da. Spennende!!

Jeg er mørkebrun (en nyanse over svart) mens samboeren min er litt ubestemmelig. Det er vel brunt, men det er ikke mørkt, men det er ikke mørkeblondt heller. Og ikke kommunegrått. Kommunegråttbrunt kanskje ;p Han har samme håprfarge som han alltid har hatt tror jeg. Har ikke sett bilde av han yngre enn 2-3 år, så aner ike hvordan han så ut som baby. Merkelig det der.
Jeg var kullsort i håret med nesten svarte øyne da jeg ble født. Så ut som en blanding av asiater og spanjol. Mine foreldre er likbleke, erkenorske og ikke i nærheten av hvor mørk jeg er. Mamma tror det var litt eldre gener som kom inn i bildet et sted, for langt bakover på mamma sin side har det vært mye sort hår og mørke nyanser.
 et vi stammer fra Sogndal i hvertfall bak til 1700 tallet, vi stammer fra samme familie som Gjest Baardsen. Det er det eneste spennede om min slekt som jeg har klart å grave opp ;p Ikke at det har noe med saken å gjøre, men det er spennende fordiom! Men før der igjen aner jeg ikke hvor vi kommer fra. Er for mange navneskifter på både mors og fars side, så det hele ender i et spørsmålstegn...

Jubbu85 skrev:
Ja, det grubler jeg på i dag..:) Jeg har kastanjerødt hår..Samboeren min er mørk blond. Er sååå spent på om babyen får hårfargen min..Hvis vi får en liten jente syns jeg det hadde vært veldig stas i alle fall:) Får vi en gutt-kan han gjerne arve pappaen sin :P

Haha, har rødlig hår og fryktet gutt med rødt hår, unnskyld alle som syns det er pent, men greier ikke rød håret menn.

Men her kommer det ei jente, og med en far ifra Egypt som er ganske mørk så hadde det hvert fint med hans hårfarge syns jeg da :) kunne heller tatt mine blå/grå øyne :) hihi

Shadow skrev:

Jubbu85 skrev:

Haha, har rødlig hår og fryktet gutt med rødt hår, unnskyld alle som syns det er pent, men greier ikke rød håret menn.

Men her kommer det ei jente, og med en far ifra Egypt som er ganske mørk så hadde det hvert fint med hans hårfarge syns jeg da :) kunne heller tatt mine blå/grå øyne :) hihi

"greier ikke rødhårede menn"??!! Kjære vene, hva hadde du gjort hvis du hadde fått en sønn med rødt hår - adoptert han bort? Merkelig at små barn med rødt hår blir mobbet hvis foreldrene har sånne holdninger :( Godt man ikke kan styre dette selv ;)

OptimistHoppa skrev:

Shadow skrev:

Jubbu85 skrev:

"greier ikke rødhårede menn"??!! Kjære vene, hva hadde du gjort hvis du hadde fått en sønn med rødt hår - adoptert han bort? Merkelig at små barn med rødt hår blir mobbet hvis foreldrene har sånne holdninger :( Godt man ikke kan styre dette selv ;)

Vet jeg er sær, antar jo at jeg hadde elsket han uansett.
Og små barn blir både mobbet og opphøyet, tror ikke hår farge har mye å si, men skulle den ha det så er det flere som elsker rødt hår enn de som ikke liker den!

Vel, så er det jo slik at barn med rødt har blir mer mobbet enn andre. De har til og med en egen "kick a ginger day", og holdninger som at de ikke har sjel og lignende... I blame USA ;p

OptimistHoppa skrev:

Shadow skrev:

Jubbu85 skrev:

liker menn med rødt hår jeg! velstelt og nyklipt er det flott!

Mortania skrev:
Vel, så er det jo slik at barn med rødt har blir mer mobbet enn andre. De har til og med en egen "kick a ginger day", og holdninger som at de ikke har sjel og lignende... I blame USA ;p

Så greit å kunne skylde på de 

Nei men er nok sjalusi/fremmedfrykt (rart å skrive det om seg selv)
Når det er ca 5 % av verdens befolkning med rødlig hår så sier det seg selv at de blir litt spesielle 

Familien til mannen min var redd for at for mange skulle se hårfargen min for naboene kunne bli sjalu og det er IKKE bra i Egypt, sukk.

Shadow skrev:

Mortania skrev:

Så greit å kunne skylde på de 

Nei men er nok sjalusi/fremmedfrykt (rart å skrive det om seg selv)
Når det er ca 5 % av verdens befolkning med rødlig hår så sier det seg selv at de blir litt spesielle 

Familien til mannen min var redd for at for mange skulle se hårfargen min for naboene kunne bli sjalu og det er IKKE bra i Egypt, sukk.

Var vel south park som var opphavet til kick a ginger day. Og en video på youtube av en gutt/mann (ser ut som han er sånn... 16-17-18 et sted) som dummer seg totalt ut etter å ha blitt kalt sjeleløs gjør jo heller ikke saken noe bedre :/

Rød hår kommer jo av et mutant gen (ressesive gener fra to parter på kromoson(?) 16 eller noe i den duren, utdannet frisør uten noe som helst interesse i yrket etter å ha prøvd i fire år uten å lykkes ;p), og det er bare 1 til 2% av befolkningen som på ekte kan kalle seg mutanter ^^ Take that all you x-men fans!

Så, man skal ikke gjøre egyptere sjalu? But why :< Er jo ikke din feil at de blir sjalu? Deres egen feil det ;p

Personlig må jeg bare si at jeg er veldig stolt av hårfargen min!Jeg har aldri blitt mobbet av det..Tvert i mot har jeg fått komplimenter for det hele livet:) Men, jeg synes dog det er store variabler i rødfargen..Jeg har kastanjerødt hår, ganske så nøyaktig lik farge som Kate Winslet da hun spilte i titanic..(*kremt*, det er vel stort sett det eneste jeg har tilfelles med den dama men...hehe) Jeg synes rødt hår er pent, og jeg håper barna mine arver den:) Synes vel også igrunn det er penere på jenter enn gutter, men det går vel mer på at jenter gjerne har lange lokker som gjør det ekstra fint:) Babyen min er velkommen både med og uten hår, og med og uten rødt hår:) Jeg har jo blitt ille glad i den allerede uten å ha sett noe som helst annet enn ultralydbilde så:)

Back
Topp