Baby og fly

irest

Forelsket i forumet
Vi skal til usa i påsken. Må da iallefall ha en mellomlanding. Noen som vet om der er lov å ha med en sammenleggbar liten vogn ( sånn liten en som en bare slår sammen..alla paraply vogn) inn på flyet.
Tror jeg har hørt at fly har et oppbevaringssted for slike ting?
Blir litt tungt å gå å bære på mini i laaaange innskjekkings køer...[&:]

Noen som har tips til flyvingen er det bare å slenge fram..[;)]

Lurer på det samme, skal også ut å fly om en uke.[:)]

ORIGINAL: thejohan

Bæresele av noe slag?

Jo det får bli løsningen dersom en ikke får ha med trilla...[:)]

Jeg har jobbet i sikkerhetskontrollen på 3 flyplasser, du kan desverre ikke få med vognen inn i cabinen. Det man pleier å gjøre er at man tar med vognen gjennom sikkerhetskontrollen(forutsatt at den er liten nok til åg gå igjennom røntgen maskin), så leverer du vognen ved gaten hvor den blir får en lapp på og blir dumpet ned en sklie til resten av baggasjen. På den minste flyplassen jeg jobbet (uten sånne tunnel-broer ut til fly), fikk man igjen vognen når man gikk ut av flyet, så slappman å vente på den på baggasje båndet. Hvordan dette funker på større flyplasser vet jeg ikke. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en tlf til fly selskapet og hørt med dem, og få klarhet i det på forhånd, er ikke sikkert du finner noen som kan svare på det el ordne det om du venter til du kommer på flyplassen ved avreise.[:)] 

Back
Topp