Baby og feber, noen??

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Ho har 39,5 i feber og har kasta opp en gang.. Har kun stikkpiller fra 12 kg og ho e ca 10 kg, går d bra??

babyjente 27 Juli ♡

Ja men da må du vente lenger ned å gi neste tablett. Så lenge days dosen beregnet på henne ikke overstige er alt ok :)

Er hun bedre nå? :)

Feberen e nere i 38,1 men virker så ho har ubehag ennå, så ho fekk ei stikkpille og no sover ho i vognen, så håper vi at det hjelpe :)

babyjente 27 Juli ♡

Stakkar liten.. Jeg vet dessverre ikke så mye om forskjellen på smertestillende så skal ikke utale meg, men håper hun er bedre i formen! Ikke kjekt når de små er syke :( Eller jo, hvis det betyr at de bare vil kose i fanget, da er det kjekt :P De har jo aldri tid til å kose lenger disse guttene mine !

Hehe ho vil ikkje kose, bare at eg ska bære ho rundt :P

babyjente 27 Juli ♡

Huff det er ikke greit når de små er syke.
Første gang Lille var syk så klarte jeg ikke sove. Jeg lå bare å så på henne hele natten og hadde henne i senga mi. <3

God bedring til snuppa di <3

Ang smertestillende så sjekka jeg med lege fordi jeg var ute for det samme selv, og hun sa at så lenge dagsdosen ikke overskrides er det greit. :)

Ja ho har fått, men har ei som ska kjøpe de riktige til ho :) kan jo være greit å ha uansett :)

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp