Baby og biltur?

Sonic

Glad i forumet
Har noen av dere vært på lengre biltur med deres småtroll? Evt. hvordan gikk det?

Vi skal til Sverige, var planen i allefall i morgen..  krysser for at det går bra.. Mini synes bilturer er moro :) hihi

jeg har hvert på biltur i 2,5 time, gikk kjempe fint! :) Han sov i 2 timer, og lå våken siste halvtimen, å tittet ut av vinduet :)

Kjører hver uke ca 2 timer hver vei med snuppa til besteforeldrene..men vi sover over somregel slik at det bare blir 2 timer per dag..

Ankita elsker bil så hun sover for det meste når vi kjører;)

Det lengste vi har kjørt på en dag er til Sverige, 2 timer èn vei, så 4 timer tilsammen. Det gikk kjempefint, han sov begge turene. Har også vært hos foreldrene mine, to timer èn vei.
Lillegull liker seg i bilen[:)]

skal begi meg ut på 4 timers tur om en uke... snuppa sover somregel godt i bilen så jeg må bare prøve. det er jo bare å stoppe å ta de pausene som er nødvendig. planlegger å kjøre så tidlig på mårran som mulig for hun sover somregel store deler av formiddagen.

vi reiste opp til svigers på tirsdag, 6 timer.. gjekk kjempefint[:D][:D]
sov for det meste, men hadde noen våke perioder der han satt å kikka me store øyne[:D]

ORIGINAL: maiken87

jeg har hvert på biltur i 2,5 time, gikk kjempe fint! :) Han sov i 2 timer, og lå våken siste halvtimen, å tittet ut av vinduet :)

signere her[:D]

Vi kjørte til mamma på tirsdag forrige uke og brukte 9 timer, bruker 4,5 timer på sommers tid.. stod 3 timer i kolonne kø på haukeli.. snuppa var en drøm.. fikk mat 3 ganger på den turen.

i dag dro vi hjem og brukte 5 timer på hjemreisen, hun fikk mat 1 gang pluss en strekk rett før vi var hjemme :) gikk kjempe fint og hun sover godt og elsker å kjøre bil.. sovner med engang hun får sitte i sete sitt [;)]

Back
Topp