Baby og bilstol

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Korleis er babyene deres i bilstolen? Min sin blir so sint når eg sette han i bilstolen, han blir heilt gal. Roer seg ikkje før eg begynner å køyre. E so travelt morgenane når eg skal ut døra med storebror, med lillebror hylende i bilstolen mens vi ordner og kler på oss. Ka e so gale med den stolen???:)
 
Lillebror her syns bilstolen er grei så lenge han har leken sin hengende der :)
 
Korleis er babyene deres i bilstolen? Min sin blir so sint når eg sette han i bilstolen, han blir heilt gal. Roer seg ikkje før eg begynner å køyre. E so travelt morgenane når eg skal ut døra med storebror, med lillebror hylende i bilstolen mens vi ordner og kler på oss. Ka e so gale med den stolen???:)

Her er det likt som hos deg. Er sjelden hun ikke hyler når hun blir satt oppi der :/ Hun roer seg med vugging og smokk, og sovner når man begynner å kjøre, men er så slitsomt de minuttene før man kommer seg ut døra..
 
Blir noe utålmodig hvis vi putter han oppi der og han må vente litt, men ofte bruker vi bilstolen for å roe han ned om vi er borte osv, tror han føler seg trygg i den lille hula si. Hender vi setter han i bilstolen hos svigers når vi skal spise, og da sovner han som regel av :p
 
Her er det likt som hos deg. Er sjelden hun ikke hyler når hun blir satt oppi der :/ Hun roer seg med vugging og smokk, og sovner når man begynner å kjøre, men er så slitsomt de minuttene før man kommer seg ut døra..
Samme her også :/
 
Her er det full krise når vi er ute og kjører.. hyl og skrik og tårene triller. Før sovnet hun alltid i bilstolen, mens nå er det grining nesten hver gang. Veldig frustrerende siden jeg ikke får gjort noe som helst med det mens jeg kjører :(
 
"Godt" at det ikkje berre er her. Det samme er det med påkleding når han skal ut i vogna å sove og når han blir lagt i vogna. Eg har funnet ut at eg skal la bilstolen vere igjen i bilen framover, for da er det ikkje lenge han må skrike før vi begynner å køyre.
 
Roer seg godt i bilstolen :) sovner fort.
 
Korleis er babyene deres i bilstolen? Min sin blir so sint når eg sette han i bilstolen, han blir heilt gal. Roer seg ikkje før eg begynner å køyre. E so travelt morgenane når eg skal ut døra med storebror, med lillebror hylende i bilstolen mens vi ordner og kler på oss. Ka e so gale med den stolen???:)

Kan han være for varm?
 
Kan han være for varm?
Han blir sint med ein gong eg setter han ned, han ligger i ein voksi move pose, men då han han kun på seg strømpis, body og lue. Eg vurderer å kjøpe ein ny bilstol til han, han er over 9 kilo no og er veldig tung å bære i stolen. Har sett litt på den nye bilstolen som heiter concord reverso, sen bruker fra nyfødt og opptil 23 kg.

Har tenkt litt på om han er stiv i nakken/ skuldrene for han blir sint når vi tar på klær over hodet. Kanskje verdt en tur til fysio?
 
Han blir sint med ein gong eg setter han ned, han ligger i ein voksi move pose, men då han han kun på seg strømpis, body og lue. Eg vurderer å kjøpe ein ny bilstol til han, han er over 9 kilo no og er veldig tung å bære i stolen. Har sett litt på den nye bilstolen som heiter concord reverso, sen bruker fra nyfødt og opptil 23 kg.

Har tenkt litt på om han er stiv i nakken/ skuldrene for han blir sint når vi tar på klær over hodet. Kanskje verdt en tur til fysio?


Ja, det er verd et forsøk. Vi har også en stor gutt så vi venter på en besafe plus et eller anna. Fra 0 til 25 kg.
 
Min va sånn dei 3 fyste mnd, men no ette me tok ut puto og spebarnsinnlegget, så like han seg oppi der :)
Kan jo v lurt med ein tur t fysio. Småen her syns da e kjekt å bli kledd av og på :p
 
Lillemor var sånn før, nå har hun vent seg til den. Vil gjerne ha en sutt eller noe å fikle med :)
 
Minnie hater stolen sin, hun sitter ikke so fint i den. Brio Go bilstol,den er så brått og føttene hennes nå kommer ut av stolen.
Så vi kjøpte maxicosi i går:)
Den skal være best og det som jeg liker er at hun har mer liggende stilling i den og ikke sittende som nå.
Gleder meg å prøve den:))
 
Back
Topp