Baby nr 2

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Til dere som skal ha flere barn etter disse, når tenker dere? Når kan man m tanke på kroppen skal komme seg igjen.

❤gutt født 27/6❤

Jeg skal ikke ha flere, en må si at ca 3 år mellom barna er så langt helt supert! Storebror er så flink og det er lett å forklare han ting.
Kroppen og syns at det var en fin avstand ;) fødselen nå var en drøm i forhold til førstemann.

Vi skal heller ikke ha flere, to gutter med akkuratt 2års mellomrom og en pike 4år etter det. Helt topp!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Har lyst på ganske tett men vet ikke hvor tett ;) men først må man jo fungere igjen ;)

❤gutt født 27/6❤

Vi er ferdige nå, men jeg syntes selv at ca 3 år mellom de er helt fantastisk! Utrolig glad for å se gleden til min sønn over å bli storebror :)

Gutt født 10 nov 2009
Jente født 23 juli 2013

Jeg må nok bli ferdig med studiene og kanskje turnus tjeneste først... så alt fra 2 år + til neste kommer...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Skal ikke ha flere, men mine to første er det 19 mnd aldersforskjell. Det var travelt i begynnelsen, etterhvert helt supert.. De har godt selskap i hverandre :)

Skal ikke ha flere nå ;)
Men har
17mnd mellom nr 1 & 2
17mnd mellom nr 2 & 3
4år mellom nr 3 & 4
;)

Skal heller ikke ha flere, men har 3 års mellomrom mellom både 1&2 og 2&3. Og for oss har det vært helt perfekt! Vi har opplevd det som stor stas å bli storesøster som treåring! :)

Ikke flere med mindre jeg og samboer glemmer det om noen år.har tre år mellom de to vi har.han var fornøyd med en men gikk med på to.har hatt mye plager og så jeg tror vi er ferdig med barn..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har åtte år mellom våre. Det var ikke planglagt. Veldig godt å ha en forståelsesfull storesøster iallfall,som også kan være en god hjelp! :)

Vi har akkurat 3 år i mellom, veldig greit på noen måter og litt upraktisk på noen

+
Han forstår litt, og er utrolig stolt av lillebror.
Sluttet å sitte i vogn.
Jeg har kommet meg ordentlig etter forrige graviditet.

-
Han har ikke sluttet med bleie enda, litt oppi det nå på en måte, men er blitt rådet til å vente litt pga sjalusi til baby.
Trass-alder.

❤ Emil 13.juli -13 ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Tante barna mine er det nesten to år i mellom å dem er fine sammen, det var litt slit men veldig fint nå. Vet ikke jeg, var ikke noe plaget gjennom svangerskapet å kunne som sagt før tenkt dem veldig tette. Vil ha tre fire barn om jeg er så heldig å kan få det å føler jeg må stå på litt da :) tror hele tiden jeg er gammel ama ( 26 ) å samboer 24 så han er jo bare gutten hihi men han er familiemann så er ikke noe problem :)

❤gutt født 27/6❤

Mellom 1 og 2 har jeg 22 mndr.
Mellom 2 og 3 har jeg 2, 5 år.

Det har jo gått veldig bra, men kjenner på kroppen at det er tungt med 3 svangerskap på 4 år...

Sendt fra mobilen min ♥

Jeg har rett over 4 år mellom mine. Stor alders forskjell men jeg syndes det er fint med såpass stor aldersfoskjell. Visst det blir en nr 3 så blir det også fire år i mellom :)

Har 4år mellom 1&2, tenker 3-4år mellom nr 3&4 også:)

-------------------------
Therese 5. april 2009
Trym 17. juli 2013

Dette er siste barnet for vår del. Det er 19 måneder mellom nummer 1 og 2 og 5,5 år mellom 2 og 3 :)

Har ei jente på 3,5 år fra før. Det har gått kjempebra i forhold til sjalusi osv.. vet ikke om vi er ferdig enda. I tilfelle vil jeg ikke vente mer en max året før vi prøver på nr 3.

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Dette er siste barnet( tror eg ) hos oss.. Mellom 1 og 2 er det 16 mnd , mellom 2 og 3 er det 3 år og mellom 3 og 4 er det 19 mnd :)

Back
Topp