Baby nr 2 for Krølltopp❤️

Krølltopp

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Litt om meg :)
Jeg er 27 år gammel og bor i Vestfold. Her bor jeg med min fine samboer som jeg har vært sammen med i snart 5år. Sammen har vi ei snuppe som blir 2år i april❤️
Vi var enige om å begynne å prøve på nr 2 i slutten av september når jeg fjernet spiral, men da det ble oppdaget en stor cyste på eggstokken måtte vi vente til oktober. Ei spire satt i desember, men på jobb 25.desember begynte jeg å blø noe voldsomt. Fikk bekreftet noen dager senere at jeg hadde hatt en kjemisk.
Men spira har klamret seg fast igjen, og noe forsiktig har vi begynt å glede oss nå:) Foreløpig termin er 9.oktober. Blir spennende med høst-barn denne gangen.
 
I dag skal jeg i babyshower til ei av mine beste venninner❤️ Det blir veldig koselig! Samtidig kjenner jeg at jeg har enda mer lyst til å si at det kommer en ny liten i oktober. Hun spurte meg rett ut i går om hvordan prøvingen gikk, sammen med ei annen venninne da hun lurte på par-tur i oktober :eek: Jeg var kjapp og sa at jeg hadde el igjen neste uke:p

Er veldig fram og tilbake på hvem og når vi skal fortelle nyheten. Syntes det er vanskelig!
 
I dag skal jeg i babyshower til ei av mine beste venninner[emoji173]️ Det blir veldig koselig! Samtidig kjenner jeg at jeg har enda mer lyst til å si at det kommer en ny liten i oktober. Hun spurte meg rett ut i går om hvordan prøvingen gikk, sammen med ei annen venninne da hun lurte på par-tur i oktober :eek: Jeg var kjapp og sa at jeg hadde el igjen neste uke:p

Er veldig fram og tilbake på hvem og når vi skal fortelle nyheten. Syntes det er vanskelig!
Synes det er vanskeligere når noen spør rett ut - så får du heller vurdere hvorvidt dere synes det er for tidlig. Med første holdt jeg tett på kortene lenge. Nå Har vi delt med en hver ^^ )greit å ha noen å snakke med om det ikke går veien og, for egen del)

Kos dere masse på babyshower :)
 
Synes det er vanskeligere når noen spør rett ut - så får du heller vurdere hvorvidt dere synes det er for tidlig. Med første holdt jeg tett på kortene lenge. Nå Har vi delt med en hver ^^ )greit å ha noen å snakke med om det ikke går veien og, for egen del)

Kos dere masse på babyshower :)
Ja, det er kjempe vanskelig! I dag var det selvfølgelig masse babyprat, og jeg holdt på å røpe meg flere ganger:p Sambis er hos bestekompisen og skal si det til han i kveld. Så kommer til å fortelle venninna mi det denne uka også :)
 
5+6
I går hadde jeg medarbeidersamtale med sjefa mi, og da fortalte jeg henne at jeg er gravid. Hun tok det heldigvis veldig fint, noe jeg også forventet. Hun sa også at jeg bare måtte si ifra hvis det var behov for tilrettelegging, noe som roet mitt bekymrede hjerte. Ble nemlig 100%sykemeldt grunnet kraftig bekkenløsning forrige svangerskap og den gamle jobben kunne ikke tilrettelegge noe. Jeg hatet virkelig å gå gravid sist, og følte jeg aldri ble ferdig...
Ellers føler jeg meg veldig gravid. Jeg er et skikkelig B-menneske, men sovner kl 21 på sofaen. Jeg er veldig oppblåst og føler magen står som et spett. Jeg begynner også å kjenne på kvalmen, spesielt alle lukterpå kjøkkenet:p
 
5+6
I går hadde jeg medarbeidersamtale med sjefa mi, og da fortalte jeg henne at jeg er gravid. Hun tok det heldigvis veldig fint, noe jeg også forventet. Hun sa også at jeg bare måtte si ifra hvis det var behov for tilrettelegging, noe som roet mitt bekymrede hjerte. Ble nemlig 100%sykemeldt grunnet kraftig bekkenløsning forrige svangerskap og den gamle jobben kunne ikke tilrettelegge noe. Jeg hatet virkelig å gå gravid sist, og følte jeg aldri ble ferdig...
Ellers føler jeg meg veldig gravid. Jeg er et skikkelig B-menneske, men sovner kl 21 på sofaen. Jeg er veldig oppblåst og føler magen står som et spett. Jeg begynner også å kjenne på kvalmen, spesielt alle lukterpå kjøkkenet:p
Så deilig når de tar det sånn [emoji4] Da får man troen på at man klarer å jobbe litt lenger/mer også [emoji4]
 
Så deilig når de tar det sånn [emoji4] Da får man troen på at man klarer å jobbe litt lenger/mer også [emoji4]
Ja, man gjør det :) Har lyst å jobbe så lenge kroppen makter denne gangen, men har en fysisk tung jobb. Men er jo alltid noe jeg kan bidra med :)
 
6+2
På fredag var jeg på bowling med jobben, og det gjorde at jeg fikk kjenne smaken på bekkenløsningen igjen. Jeg har jobbet i helgen, og det har vært så tungt. Så jeg måtte fortelle det til damene jeg jobber med. Heldigvis jobber jeg med noen flotte damer som jeg stoler på, men er ikke noen god følelse å si det til dem før familien min:/
Jeg skal møte to av mine beste venninner på onsdag, før en ny babyshower, og kommer nok til å fortelle dem da :) gleder meg!
 
Hvordan går det med deg? :)
Så koselig at du titter innom :) Det går fint! Jeg er 7+2 i dag, og dagene går semisakte. Bekkenet kjennes godt dessverre, men kommer meg veldig fint igjennom dagen!
Om det skal klaffe for deg nå, får du plass her i oktobergruppa da?:D
 
Så koselig at du titter innom :) Det går fint! Jeg er 7+2 i dag, og dagene går semisakte. Bekkenet kjennes godt dessverre, men kommer meg veldig fint igjennom dagen!
Om det skal klaffe for deg nå, får du plass her i oktobergruppa da?:D

Så bra at det går fint :) Men kjedelig at bekkenet krangler allerede :( Skal du på noe TUL? Dagene går saakte her også i slutten av DPO-land :hilarious:

Nei, dessverre, havner i så fall akkurat over i november :(
 
Back
Topp