Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Gratulerer masse med dagen!
10dpo er fortsatt tidlig da? It ain't over until IKM :)
Håper du går en fin feiring i dag. :)
 
I dag er jeg 30 år!!

..og jeg startet feiringen med en negativ test, hurra..:shifty:
Vis vedlegget 324935

Men det føles veldig greit, fordi det er så mye annet bra som skjer i dag! Dessuten har jeg absolutt ingen symptomer, ingen følelse av å være gravid heller. Tempen steg litt i dag, men den har hoppet opp og ned hele måneden, så legger ikke noe mer i det..

Da er det bare å vente på tr og gjøre klart for PP10.. Skal på utredning hos Klinikk Hausken tirsdag 26.mai, og det gleder jeg meg veldig til!!:happy:

Nå skal jeg og mannen ut og gå en lang, fin tur i skogen før vi skal trykke i oss kake og masse digg resten av dagen! Hipp hurra!:smiley-bounce012

-Trønderprøver
Gratulerer så mye med dagen!!:Heartbigred:happy093

Skal bare se at du får en forsinket 30års presang :happy093.

Godt du har fine planer idag så testen ikke ødelegger dagen din!!:gen014 og er godt å vite man snart kan få litt mer trygghet/svar med en sjekk! Jeg har bare gode ting å si om Hausken :Heartred

Nyt dagen din!! :hello2:blob3:blob5
:wav
 
Gratulerer med dagen! :happy093

Håper det kommer en forsinka bursdagsgave til seg snart :)
 
Gratulerer masse med dagen!
10dpo er fortsatt tidlig da? It ain't over until IKM :)
Håper du går en fin feiring i dag. :)

Gratulerer med dagen! :happy093

Håper det kommer en forsinka bursdagsgave til seg snart :)
Gratulerer så mye med dagen!!!:Heartred

Åå tusen takk dere!!:crybaby2:Heartred:Heartred
Det ble jo ikke helt den 30-årsfeiringen jeg hadde sett for meg, men mannen har virkelig vartet opp i dag!

Tar en ny test om ikke tr kommer, men er mentalt innstilt på pp10! :smiley-bounce012
 
Gratulerer så mye med dagen!!:Heartbigred:happy093

Skal bare se at du får en forsinket 30års presang :happy093.

Godt du har fine planer idag så testen ikke ødelegger dagen din!!:gen014 og er godt å vite man snart kan få litt mer trygghet/svar med en sjekk! Jeg har bare gode ting å si om Hausken :Heartred

Nyt dagen din!! :hello2:blob3:blob5
:wav


Tuuusen takk!! :Heartred:Heartred
Er så spent på hvordan det går med deg! Vet ikke helt hvor jeg kan følge med på hva som skjer med deg, haha.. Hvordan går det?? Har du hatt uttak/innsett?:smiley-bounce012

Jeg sa til mannen i dag at jeg har lyst til å begynne å spare til IVF, bare så vi er økonomisk forberedt hvis det går den veien om noen måneder! Han var skeptisk, med gikk med på å starte sparingen :laughing002
 
GRATULERER MED DAGEN :wav

kipt med testen, men det kommer alltid en ny pp, og det er ikke noe du skal bruke dagen din på å tenkte på det! Du skal nyte:Heartpink Håper mannen din steller godt med deg i dag:D

Åh tusen takk!! Han har stelt såå godt med meg i dag! Det ble jo ikke helt den feiringen jeg hadde sett for meg, men dette ble koselig også! :Heartred
Hvordan går det med deg? Følger med i dagboken din, leit at du mistet.:Heartred
 
Gratulerer så mye med dagen :woot:
Håper dagen har vært ko, selv om testen var blenda og korona hindrer 30-års festen du fortjener :D
 
Åh tusen takk!! Han har stelt såå godt med meg i dag! Det ble jo ikke helt den feiringen jeg hadde sett for meg, men dette ble koselig også! :Heartred
Hvordan går det med deg? Følger med i dagboken din, leit at du mistet.:Heartred
Koselig at du følger:Heartred ja, gikk dessverre ikke sånn vi håpet.. men venter på at HCG skal gå ned og EL skal komme, så er det ikke annet å gjøre enn å prøve igjen:shy: hjelper på humøret at finværet har kommet tilbake for denne uken!

godt han har stelt bra med deg:D en skikkelig fest får vi håpe at du må vente med 9 mnd uansett :p
 
Gratulerer med dagen din i går:smiley-bounce015 Håper du får en positiv test om noen dager! :happy:

Er såå spent på den timen til Hausken! Håper jo at ingenting er galt og at dere blir gravide snart:) Kjente jeg ble en smule stressa da du skrev at dere vurderte å spare opp til IVF.. Jeg ligger jo en pp foran deg.. Men jeg har troa enda! Vi har ikke snakket om noe sånt enda og er optimistiske:shy: Vi har enda noen måneder igjen til det har gått 1 år og er innenfor normalen. Heier på oss! :love2
 
Gratulerer med dagen din i går:smiley-bounce015 Håper du får en positiv test om noen dager! :happy:

Er såå spent på den timen til Hausken! Håper jo at ingenting er galt og at dere blir gravide snart:) Kjente jeg ble en smule stressa da du skrev at dere vurderte å spare opp til IVF.. Jeg ligger jo en pp foran deg.. Men jeg har troa enda! Vi har ikke snakket om noe sånt enda og er optimistiske:shy: Vi har enda noen måneder igjen til det har gått 1 år og er innenfor normalen. Heier på oss! :love2

Neinei, det er jo ikke noe vi tenker å gjennomføre med det første.:happy: Så du må ikke bli stresset, det er jo mest sannsynlig at det skjer naturlig både for oss og for dere innen det blir aktuelt. :dummy1::dummy:

Men fra vi evt søker om det etter ett år, så tar det noen måneder før det blir vår tur. Jeg syns det er greit å begynne å spare uansett, sånn at det ikke står på det økonomiske hvis vi plutselig står midt oppi en mulighet. Blir vi gravide på egenhånd har vi bestemt oss for å bruke pengene på en "babymoon":hilarious::happy::happy::happy:

Var ikke meningen å stresse noen, ville bare skrive det vi tenker! :love017 Jeg heier på oss også!!
 
Neinei, det er jo ikke noe vi tenker å gjennomføre med det første.:happy: Så du må ikke bli stresset, det er jo mest sannsynlig at det skjer naturlig både for oss og for dere innen det blir aktuelt. :dummy1::dummy:

Men fra vi evt søker om det etter ett år, så tar det noen måneder før det blir vår tur. Jeg syns det er greit å begynne å spare uansett, sånn at det ikke står på det økonomiske hvis vi plutselig står midt oppi en mulighet. Blir vi gravide på egenhånd har vi bestemt oss for å bruke pengene på en "babymoon":hilarious::happy::happy::happy:

Var ikke meningen å stresse noen, ville bare skrive det vi tenker! :love017 Jeg heier på oss også!!
Hehe nei, men det er jo noe i det. Er bare 3-4 måneder igjen til det har gått 1 år:nailbiting: Er nok lurt i å ha noe i back up:nailbiting: Huff kjenner jeg blir lei meg av tanken, vil ikke komme dit:sorry: Vil myye heller på babymoon:oops:
 
Tuuusen takk!! :Heartred:Heartred
Er så spent på hvordan det går med deg! Vet ikke helt hvor jeg kan følge med på hva som skjer med deg, haha.. Hvordan går det?? Har du hatt uttak/innsett?:smiley-bounce012

Jeg sa til mannen i dag at jeg har lyst til å begynne å spare til IVF, bare så vi er økonomisk forberedt hvis det går den veien om noen måneder! Han var skeptisk, med gikk med på å starte sparingen :laughing002
Håper dagen din ble fantastisk :Heartred

Jeg har faktisk laget meg en aldri så liten dagbok på assistert :bookworm: og har (forhåpentligvis!!) insett i morgen, så her har ting gått fort, vel vel fort og fort... Men du skjønner hva jeg mener :hilarious:

Tenker det er lurt! Ikke at jeg håper dere vil trenge det, men er sååå mye lettere å holde motet oppe med en back up plan :happy:Kjempe bra han ble med på tross av skeptismen!!! Er så godt å vite man har partneren med om det måtte gå den veien :love7
Jeg begynte å psykisk innstille meg når jeg var rundt 9pp, men kanskje det var fordi jeg bare følte det ville bli sånn. Men det har hjulpet mye nå at vi var så forberedt. Uansett håper jeg selvfølgelig dere slipper!! :Heartbigred men er aldri en dum idé å spare, for går det naturlig har dere en god slant til å bruke på noe fantastisk til dere eller babyen da :love017
 
Glemte å skrive at nå holder jeg nå absolutt en knapp først og fremst på en litt forsinket 30 års presang!!:wav:Heartbigred
 
Håper dagen din ble fantastisk :Heartred

Jeg har faktisk laget meg en aldri så liten dagbok på assistert :bookworm: og har (forhåpentligvis!!) insett i morgen, så her har ting gått fort, vel vel fort og fort... Men du skjønner hva jeg mener :hilarious:

Tenker det er lurt! Ikke at jeg håper dere vil trenge det, men er sååå mye lettere å holde motet oppe med en back up plan :happy:Kjempe bra han ble med på tross av skeptismen!!! Er så godt å vite man har partneren med om det måtte gå den veien :love7
Jeg begynte å psykisk innstille meg når jeg var rundt 9pp, men kanskje det var fordi jeg bare følte det ville bli sånn. Men det har hjulpet mye nå at vi var så forberedt. Uansett håper jeg selvfølgelig dere slipper!! :Heartbigred men er aldri en dum idé å spare, for går det naturlig har dere en god slant til å bruke på noe fantastisk til dere eller babyen da :love017

Nå fant jeg dagboken din, og har lest gjennom hele!! Fy søren så spennende, og fint å lese dine erfaringer. :love017 Masse masse masse lykke til i morgen! Skal sende gode tanker din vei i morgen, og krysser alt som kan krysses! :Heartred:Heartred
 
Nå fant jeg dagboken din, og har lest gjennom hele!! Fy søren så spennende, og fint å lese dine erfaringer. :love017 Masse masse masse lykke til i morgen! Skal sende gode tanker din vei i morgen, og krysser alt som kan krysses! :Heartred:Heartred
Åååh gode deg! Så snill du er! Tuuuuusen takk!! Så håper jeg å se en positiv test her straks! Følger med:Heartbigred:hug013
 
Hvordan går det?❤️

Nei, det går ikke sånn kjempebra egentlig :shifty: Er 13 dpo i dag, negativ test og skikkelig pms-smerter. Så tipper tr kommer i morgen eller fredag, og da er det over i pp10 for oss også.

Har heldigvis klinikk Hausken å se frem til den 26. Mai:) Vet ikke helt hva annet vi skal gjøre egentlig, enn å bare fortsette å prøve. Jeg orker ikke flere kjerringråd, så vi fortsetter å teste "det enkle er ofte det beste"-teorien. :wacky:

Var ikke så enkelt dette med babymaking, gitt.:oops:
 
Nei, det går ikke sånn kjempebra egentlig :shifty: Er 13 dpo i dag, negativ test og skikkelig pms-smerter. Så tipper tr kommer i morgen eller fredag, og da er det over i pp10 for oss også.

Har heldigvis klinikk Hausken å se frem til den 26. Mai:) Vet ikke helt hva annet vi skal gjøre egentlig, enn å bare fortsette å prøve. Jeg orker ikke flere kjerringråd, så vi fortsetter å teste "det enkle er ofte det beste"-teorien. :wacky:

Var ikke så enkelt dette med babymaking, gitt.:oops:
Åå, det var leit å høre:( Skjønner ikke hvorfor det ikke går for oss?! Men er godt man ikke er alene om det heller❤️ Jeg er fremdeles optimistisk og holder en knapp på at vi blir gravide innen 1 år:)

Ja, blir spennende å høre hva de sier på Hausken! :)
 
Back
Topp