Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

PP14/IVF#1 - CD16 - "2DPO" - DAG FOR INNSETT! :nailbiting::nailbiting:
Først må jeg bare si at den emojien der savner jeg skikkelig på telefonen min, altså messenger/SMS! Har aldri brukt en emoji så mye som jeg har brukt den der i det siste!:hilarious: Uansett, nå sporer jeg av her..

I dag var den store dagen for tilbakeføring av embryo! :woot: Jeg var skikkelig spent da jeg våknet i dag, og lurte veldig på om de små frøene våre hadde overlevd natten! 5 av 6 hadde overlevd og delt seg fint, og da jeg kom til klinikken fikk det ene egget toppkarakter. De sa det var som tatt ut fra en lærebok, og jeg kjente faktisk jeg ble litt stolt av LF (Lille Frø) jeg!:p De 4 andre dyrkes videre og fryses på dag 3 eller 5 hvis de er av god nok kvalitet!:Heartred

Så nå er jeg offisielt ruger!:chicken: Og i teorien er jeg to uker gravid og, haha! Merkelig at man regner på den måten..

Jeg er bare så utrolig lettet nå! Føler jeg har tatt av mange mange kilo av skuldrene mine, og hodet tenker litt mer klart! Jeg er så lykkelig over at denne prosessen har gått så fint, og at vi har kommet så langt som vi har! Er jo ingen selvfølge å komme seg til innsett! Nå skal jeg bare nyyyyte denne tiden, fylle dagene med positive tanker (og positive tester snart forhåpentligvis), og bare.. ta ting som det kommer!:Heartred

13 dager til testdato!:smiley-bounce012

Klem fra TP og LF :hilarious:

Så uvirkelig og vakkert! Måtte LF (love it) bli stor og sterk og perfekt:Heartred Heiaheia:wav
 
PP14/IVF#1 - CD16 - "2DPO" - DAG FOR INNSETT! :nailbiting::nailbiting:
Først må jeg bare si at den emojien der savner jeg skikkelig på telefonen min, altså messenger/SMS! Har aldri brukt en emoji så mye som jeg har brukt den der i det siste!:hilarious: Uansett, nå sporer jeg av her..

I dag var den store dagen for tilbakeføring av embryo! :woot: Jeg var skikkelig spent da jeg våknet i dag, og lurte veldig på om de små frøene våre hadde overlevd natten! 5 av 6 hadde overlevd og delt seg fint, og da jeg kom til klinikken fikk det ene egget toppkarakter. De sa det var som tatt ut fra en lærebok, og jeg kjente faktisk jeg ble litt stolt av LF (Lille Frø) jeg!:p De 4 andre dyrkes videre og fryses på dag 3 eller 5 hvis de er av god nok kvalitet!:Heartred

Så nå er jeg offisielt ruger!:chicken: Og i teorien er jeg to uker gravid og, haha! Merkelig at man regner på den måten..

Jeg er bare så utrolig lettet nå! Føler jeg har tatt av mange mange kilo av skuldrene mine, og hodet tenker litt mer klart! Jeg er så lykkelig over at denne prosessen har gått så fint, og at vi har kommet så langt som vi har! Er jo ingen selvfølge å komme seg til innsett! Nå skal jeg bare nyyyyte denne tiden, fylle dagene med positive tanker (og positive tester snart forhåpentligvis), og bare.. ta ting som det kommer!:Heartred

13 dager til testdato!:smiley-bounce012

Klem fra TP og LF :hilarious:
Sååååå glad for å lese dette!!! Gratulerer som ruger!!!!:Heartbigred:wav
 
Så utrolig spennede!! Gratulerer så mye med å være ruger, håper spiren graver seg godt ned å blir der i 9 mnd ❤
 
Så fantastisk!!! Krysser alt for positiv test om forhåpentligvis mindre enn et par uker nå!! Så sykt spennende. :)
 
Begynte å lese litt i dagboken din i dag, og må si jeg kjenner meg veldig igjen i prøverhistorien din. Så gøy at dere har fått hele 6 fine egg :Heartred Krysser fingrene for at gullegget er blant disse :love7

Tusen takk, og så koselig at du leser! :love017 Jeg husker jeg syns det var veldig greit med andre i samme båt som meg, da jeg meldte meg inn i forumet! :) Har du dagbok?
 
Har ventet på update!! Så spennende! Gleder meg til testing. Måtte lille frø dele seg og vokse seg stor og sterk:Heartpink

Hihi jaa, jeg gleder meg sykt også! :nailbiting: Så gøy at du følger med! :HeartredJeg syns folk som er på samme sted som meg nå er kjempespennende å følge med på!:woot:
 
Den mest spennende dagboka om dagen dette her :joyful: Tenker at du er gravid til det motsatt er bevist jeg nå.
Gratulerer med vellykket innsett. Håper du klarer å være super zen i rugetiden. Jeg tror det hjelper ;)
Krysser alt jeg har for positive tester om 8-10 dager (13 er for lenge!!!) :woot:

Haha!! Jeg er enig, 13 dager er altfor lenge! :hilarious: De første 7 dagene kommer til å gå kjempefort, men spørs hvor tålmodig jeg er når jeg nærmer meg 11-12 dpo!:rolleyes:

Jeg prøver å være så zen som mulig, og med 50% sykmelding er det mye lettere! Har en veldig aktiv jobb med en del stress, så deilig å slippe unna en del i denne peridoen!:Heartred I morgen blir det Yin Yoga!:notworthy
 
Hurra hurra hurra og gratulerer som ruger!:chicken::D Dette er så sykt gøy! Og hurra for en vellykket prosess❤️ Nå er det ikke lenge til vi ruger:chicken: sammen:woot: Og forhåpentligvis :smiley-angelic001 får positive tester sammen også:sad010:love017 For en reise det har vært! Og så glad for å ha gått gjennom det sammen med deg:woot:

Åh, tusen takk for så fine ord!!:Heartred Og ditto!!:love017 Gjør det ekstra spesielt å ha noen å gå gjennom dette sammen med, særlig når vi har fulgt hverandre så lenge! Spennendeeee, gleder meg til fredag!!!:excited001
 
Så uvirkelig og vakkert! Måtte LF (love it) bli stor og sterk og perfekt:Heartred Heiaheia:wav

Hihi, jaa!! Nå må du vokse deg stor og sterk LF!!:love017 Føles helt absurd å skulle sitte her med positiv test om et par uker, men jeg har troen!!:Heartred Og liker VELDIG godt at du har lagd deg dagbok nå!! Enklere å følge med, hehe!
Sååååå glad for å lese dette!!! Gratulerer som ruger!!!!:Heartbigred:wav

Tuuusen takk!:Heartbigred Er så spesielt å ha kommet så langt syns jeg! Er veldig lykkelig og takknemlig for at alt har gått fint!


Så utrolig spennede!! Gratulerer så mye med å være ruger, håper spiren graver seg godt ned å blir der i 9 mnd ❤

Tusen takk!:Heartred Åh det håper jeg også!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Så fantastisk!!! Krysser alt for positiv test om forhåpentligvis mindre enn et par uker nå!! Så sykt spennende. :)

Ja, første milepæl er allerede nådd!:Heartred Jeg skal prøve å vente med testing så lenge som mulig, men får se hvor gæren jeg blir etter hvert!:hilarious:
 
Tusen takk, og så koselig at du leser! :love017 Jeg husker jeg syns det var veldig greit med andre i samme båt som meg, da jeg meldte meg inn i forumet! :) Har du dagbok?
Nei, jeg har ikke dagbok :) kom litt sent inn her når vi prøvde på første, og når vi endelig hadde kommet i gang med IVF og jeg begynte å være en del her på forumet, så satt spiren på første forsøk :rolleyes: så rakk liksom ikke dagbok :p nå prøver vi på nr.2, så får vi se om det blir dagbok her etter hvert...
 
I dag fikk jeg en hyggelig telefon fra Hausken om at vi har fått 2 fine 3-dagers på frys!:woot::Heartred Så hvis det ikke klaffer på første fersk-forsøk har vi en back up plan:love017

12 dager til testdato!:smiley-bounce012
 
Last edited:
I dag fikk jeg en hyggelig telefon fra Hausken om at vi har fått 2 fine 3-dagers på frys!:woot::Heartred Så hvis det ikke klaffer på første fersk-forsøk har vi en back up plan:love017

Åå, så herlig beskjed:angel8
 
I dag fikk jeg en hyggelig telefon fra Hausken om at vi har fått 2 fine 3-dagers på frys!:woot::Heartred Så hvis det ikke klaffer på første fersk-forsøk har vi en back up plan:love017
Hurra:woot: Da slipper du jo å gå sprøyter med det første igjen, og! :happy:
 
Jaa, lurer jeg også på!! ❤️

Dere to altså:Heartred:Heartred

Litt opp og ned.. vi er midt i oppussing av et helt hus og det tærer på.. ting har blitt forsinket og vi flytter nok ikke inn før tidlig 2021. Det er veldig spennende og jeg gleder meg til fremtiden i huset, men jeg skal også være såpass ærlig og si at det blir mange lange og tunge dager som til tider fører til noe dårlig stemning:bag:

Det er uaktuelt for mannen å bli med på IVF slik ting er nå, og jeg ønsker ikke å presse han til det oppi alt annet.. Så jeg har slått meg veldig til ro med at vi ikke kommer til å starte på en slik prosess før om en veldig, veldig god stund. Så for å prøve å få tiden til å gå har jeg gjort mitt beste for å ikke tenke på prøvingen(mye lettere sagt enn gjort:hilarious:). Jeg tester ikke etter EL, men tar initiativ til sengekos når jeg merker at EL nærmer seg:joyful:

Så ja.. prøver å bare nyte livet og fokusere på huset og forholdet vårt, også er det et bonus om det klaffer! Hvis ikke så blir det IVF når vi(les: mannen) har overskudd til det:p

Håper det klaffer for dere begge nå!!:love7
 
Back
Topp