Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Jeg fikk ikke positiv før 10 dpo :love7

Haha, måtte trykke meg bakover i dagboken din og se nå! :hilarious: Gøy at det var såpass stor forskjell fra 9-10 dpo, gikk jo fra helt blank til tydelig strek!:nailbiting: Nå ble jeg ganske optimistisk!:love017
 
Haha, måtte trykke meg bakover i dagboken din og se nå! :hilarious: Gøy at det var såpass stor forskjell fra 9-10 dpo, gikk jo fra helt blank til tydelig strek!:nailbiting: Nå ble jeg ganske optimistisk!:love017
Ja. Jeg følte akkurat det samme som deg! Alle fikk jo positiv 7/8 dpo. Men her sitter jeg, og er halvveis ❤️
 
PP3 - 8 DPO

Da klarte jeg ikke å holde meg unna testene lenger!:hilarious:

Vis vedlegget 429210

Den øverste er en cheapie fra ebay, make sure nederst. Ikke noe å skrive hjem om akkurat, men vet det ennå er tidlig. :angelic:

Syns alle tester positivt så innmari tidlig her inne nå, kjenner jeg må jobbe med meg selv for å ikke gi opp håpet allerede 8dpo liksom!:bag:

Ny sjanse i morgen!! Krysser fingrene!:smiley-bounce012
Testet svaaaaaaky positivt med datteren vår 9 DPO. Ingenting å se 8 DPO!
 
Jeg har heller aldri fått noe strek på 8dpo. Faktisk, mitt tidligste har vært KNAPP ANTYDNING på 9dpo kveld (BLENDA på morgenen). Og så tydeligere 10 dpo. :) Så det er godt med håp her.
 
*gjesp*

Ikke noe å juble for her! MEN!! Bare 9 dpo, så føler morgendagen blir viktig! :smiley-bounce012
1000011153.jpg
 
1000011185.jpg


Ingen spire i denne magen, gitt.. :sorry:
Nå har jeg bare én make sure igjen, vil spare den til neste pp. :Heartred

Lurer på om jeg kan ta enda en syklus med letrozol nå med én gang, håper det! Vi har tenkt litt på når vi skal sette inn de siste to eggene vi har på frys, og vi heller litt mot ett før sommeren og ett etterpå! Så får vi se hvordan det går! :joyful: Har fortsatt et lite håp om å klare det på egen hånd, men samtidig skjønner jeg at vi mest sannsynlig trenger litt hjelp!

Well well, da er det bare å prøve igjen! Og i mellomtiden sette pris på den fine jenta man har fått:Heartred Elsker henne over alt på jord!
 
Vis vedlegget 429382

Ingen spire i denne magen, gitt.. :sorry:
Nå har jeg bare én make sure igjen, vil spare den til neste pp. :Heartred

Lurer på om jeg kan ta enda en syklus med letrozol nå med én gang, håper det! Vi har tenkt litt på når vi skal sette inn de siste to eggene vi har på frys, og vi heller litt mot ett før sommeren og ett etterpå! Så får vi se hvordan det går! :joyful: Har fortsatt et lite håp om å klare det på egen hånd, men samtidig skjønner jeg at vi mest sannsynlig trenger litt hjelp!

Well well, da er det bare å prøve igjen! Og i mellomtiden sette pris på den fine jenta man har fått:Heartred Elsker henne over alt på jord!
Plutselig kan det skje, men lurt å ha en plan:shy: Vi tok blodprøver for å sende inn til St Olavs for å gjøre innsett av en av de fire blastoene vi har før jul. Samme dag ble testen positiv, pp2. Halvveis med lille hjemmelagde spira nå:wideyed::shy: Masse lykke til i neste pp, heier masse:angel8
 
Plutselig kan det skje, men lurt å ha en plan:shy: Vi tok blodprøver for å sende inn til St Olavs for å gjøre innsett av en av de fire blastoene vi har før jul. Samme dag ble testen positiv, pp2. Halvveis med lille hjemmelagde spira nå:wideyed::shy: Masse lykke til i neste pp, heier masse:angel8

Ååå er det sant?? Så utrolig stas, gratulerer såå mye!! :love017 :Heartred Hvordan har denne graviditeten vært i forhold til den forrige?

Vi tar en pause neste PP, gubben er redd for desemberbaby! :banghead: Jeg tvinger jo han til å gjøre alt mulig rart resten av året, så jeg tenkte.. greit, han kan få bestemme én måned.:hilarious::hilarious:

Så i april blir det fullt kjør her, og hvis det ikke går, forhåpentligvis innsett av blasto i enten mai eller juni :Heartpink
 
15 dpo, ingen tr kom i går og negativ test.. :hungover:

Kan letrozol forlenge lutealfasen? 100% sikker på el, jeg holdt på å gå i bakken av el-smerter :hilarious:

Kan ikke huske sist lf var lenger enn 14 dager. Ingen tegn til tr, merker ingen ting, føles ut som dette kommer til å ta tid. :meh:
 
15 dpo, ingen tr kom i går og negativ test.. :hungover:

Kan letrozol forlenge lutealfasen? 100% sikker på el, jeg holdt på å gå i bakken av el-smerter :hilarious:

Kan ikke huske sist lf var lenger enn 14 dager. Ingen tegn til tr, merker ingen ting, føles ut som dette kommer til å ta tid. :meh:
Tja, min aller første runde med letrozol endte syklusen på 66 dager, så det kan vel være at man ikke alltid har el til tross for letrozol og positive el tester :smiley-ashamed004 Jeg MÅ jo ha hatt el mye senere den syklusen evt ikke i det hele tatt siden tr kom først 66 dager senere og da type 49 dpo:hilarious:
Ser du skriver du er 100% sikker på EL, men kan den ha vært senere likevel? Krysser fingrene for at tr dukker opp før det går veldig mange flere dager, sånne lange sykluser er kjedelig ventetid:hungover:
 
Tja, min aller første runde med letrozol endte syklusen på 66 dager, så det kan vel være at man ikke alltid har el til tross for letrozol og positive el tester :smiley-ashamed004 Jeg MÅ jo ha hatt el mye senere den syklusen evt ikke i det hele tatt siden tr kom først 66 dager senere og da type 49 dpo:hilarious:
Ser du skriver du er 100% sikker på EL, men kan den ha vært senere likevel? Krysser fingrene for at tr dukker opp før det går veldig mange flere dager, sånne lange sykluser er kjedelig ventetid:hungover:

66 dager?? :nailbiting: Oh no!! Du fant aldri ut hvorfor den ble så lang?

Jeg var 100% sikker frem til akkurat nå:hilarious: Hadde jo både postiv test og steeeerke el-smerter, men altså.. det er jo mulig at egget ikke slapp allikevel vil jeg tro.. Eller så får jeg TR om et kvarter, hvem vet:bag::hilarious:

Jeg skal til fastlegen i morgen for noe annet, kan jo høre om hun kan ta en titt. :joyful: Hun har ul-maskin!
 
66 dager?? :nailbiting: Oh no!! Du fant aldri ut hvorfor den ble så lang?

Jeg var 100% sikker frem til akkurat nå:hilarious: Hadde jo både postiv test og steeeerke el-smerter, men altså.. det er jo mulig at egget ikke slapp allikevel vil jeg tro.. Eller så får jeg TR om et kvarter, hvem vet:bag::hilarious:

Jeg skal til fastlegen i morgen for noe annet, kan jo høre om hun kan ta en titt. :joyful: Hun har ul-maskin!
Nei, fikk aldri noe svar på det, gitt! Men det var den lengste syklusen jeg hadde da, når jeg begynte på letrozol igjen mars 2023 kombinert med ovitrelle og progesteron fikk jeg syklus på 28-32 dager ish så ikke fortvil :D

Hør med legen! Kan jo hende det slapp senere enn du trodde om du ikke testet. Satser på tr kommer snart:hilarious::Heartpink
 
Kall tilbake troppene folkens, tanta er på plass :hilarious: Snakk om å være dramatisk, med tr én dag forsinket:bag:

Vel, da blir det pause i mars, ny runde letrozol i april og så forhåpentligvis innsett av blasto i mai.:Heartpink
 
Phew, enda godt hu ikke ble kjempesen da når man likevel ikke hadde positiv test denne runden!
God prøvepause, nyyyyt påskeværet også krysser vi fingra for april og mai :D :Heartpink :flower
 
Ååå er det sant?? Så utrolig stas, gratulerer såå mye!! :love017 :Heartred Hvordan har denne graviditeten vært i forhold til den forrige?

Vi tar en pause neste PP, gubben er redd for desemberbaby! :banghead: Jeg tvinger jo han til å gjøre alt mulig rart resten av året, så jeg tenkte.. greit, han kan få bestemme én måned.:hilarious::hilarious:

Så i april blir det fullt kjør her, og hvis det ikke går, forhåpentligvis innsett av blasto i enten mai eller juni :Heartpink
Takk!:Heartred Den har gått mye raskere og vært utrolig mye mindre belastende mentalt:shy: Håper det samme vil gjelde for siste trimester og innspurten også. Hjelper nok på at vi er ute av koronatid i tillegg. Det som var litt fint å få kjenne på var at den positive testen gav meg akkurat lik følelse uavhengig av ivf eller hjemmelaget. Dog noe mer overrasket over den hjemmelagde kanskjelaughing6 Håper du får en fin pausemnd, og at april/mai/juni blir deres mnd:love7
 
Last edited:
Back
Topp