Baby nest

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Da har jeg bestilt baby nest:) har dere andre noen for og i mot erfaring med disse? ImageUploadedByBV Forum1384014259.955170.jpg

Synes dette var så fint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker. Har selv og det er gull verdt! Bruker det hver natt og hu sover så godt i den. Og det føles tryggere enn å ha henne rett i senga.

Sniker. Har selv og det er gull verdt! Bruker det hver natt og hu sover så godt i den. Og det føles tryggere enn å ha henne rett i senga.
Så bra :) brukes denne kun i seng, evnt vil den være perfekt å ha oppi kekegrinda:)

Jeg har sydd 2 stk, og det ene i barselgsve til venninna mi som fikk i oktober. Hun synes den er knall, så gleder meg til å ta mitt i bruk ! :D

Så bra :) brukes denne kun i seng, evnt vil den være perfekt å ha oppi kekegrinda:)

Ja den er knall der og. Det er hennes trygge plass, merker at hun trives. Lagde min egen, men det er vel noe av det jeg har hatt mest nytte av, av alt man kjøper i jungelen. Bra kjøp og fin var den og :)

På Facebook kjøp salg side Vestfold så var det ei som lagde de :) var noen før meg i køen men skulle være klar om noen uker :)

Så fint det var! Tanten min syr til meg, gleder meg til å få det i hus :) Veldig greit både til å ha i senga og på sofaen i stua.

Hei, jeg fant en på finn.no , ville dere kjøpe en brukt? Til 400kr? Hva er råd?

Nei koster 500 ny så hadde ikke kjøpt en til 400 brukt. Den ville jeg ha hatt som ny:)

Sniker ;) Har ett selv og er kjempefornøyd!!! :) Snuppa er 4 uker og sover i sin egen seng oppi baby nestet :)

Har også babynest. Bruker den i sengen. Er så utrolig behagelig. Jeg og jenta sover bedre og trygt med denne. Samt at den er lett å ta med seg rundt omkring. Å siden hun blir vant til å sove i den gjør det at det er lettere å få henne til å sovne andre steder :D

Jeg har sydd et selv jeg ble fornøyd med. Kan ikke skjønne annet enn at babyer digger å sove opp i der :)

Back
Topp