myprecious
Glad i forumet
Hei alle sammen, tenkte jeg skulle informere om denne messa. Sikkert masse fint der oppe og jeg skal dit i morgen og kanskje svi av noen kroner med svigers [:)][:)] Kanskje jeg ser noen av dere..hehe
Exporama Senteret har gleden av å invitere til høstmesse for gravide og småbarnsforeldre.
Dette blir en salgs- og informasjonsmesse hvor publikum kan møte utstillere med siste nytt innen klær og utstyr de trenger til sine barn.
Du vil finne spennende nyheter, informasjon og messetilbud på klær og utstyr til små og store barn.
Om du planlegger å få barn, er gravid eller allerede har en eller flere finner du det du trenger på Barn & Baby messen.
Vi sees på Hellerudsletta!
Åpningstider:
Fre. 16. oktober - kl. 12.00 - 18.00
Lør. 17.oktober - kl. 10.00 - 17.00
Søn. 18. oktober - kl. 10.00 - 17.00
God shopping folkens [:D][:D]
Exporama Senteret har gleden av å invitere til høstmesse for gravide og småbarnsforeldre.
Dette blir en salgs- og informasjonsmesse hvor publikum kan møte utstillere med siste nytt innen klær og utstyr de trenger til sine barn.
Du vil finne spennende nyheter, informasjon og messetilbud på klær og utstyr til små og store barn.
Om du planlegger å få barn, er gravid eller allerede har en eller flere finner du det du trenger på Barn & Baby messen.
Vi sees på Hellerudsletta!
Åpningstider:
Fre. 16. oktober - kl. 12.00 - 18.00
Lør. 17.oktober - kl. 10.00 - 17.00
Søn. 18. oktober - kl. 10.00 - 17.00
God shopping folkens [:D][:D]