Baby med vondt i magen på natten.

Bringebærpudding

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julikulene 2020
Har en baby på 5 uker. Han får mme (hipp) og har de siste to ukene sliti med lift/vondt i magen på natta. Han sover fint fra vi legger oss i 23-tiden og frem til 03-04, da får han flaske og etter dette er det ikke noe god søvn på han. Han kaver, gråter, trykker og presser (i søvne) Promper, og kan plutselig våkne i krampegråt! Syns dette er så kjipt. Skal sies at han oftes har avføring på natt, og at før vi byttet mme til hipp var han veldig plaget på dagen og (sjeldnere nå)

Er dette bare sånn ddt er, eller noe vi kan prøve? (Har prøvd malt, og idoform)
 
Malt kan gjøre luftplagene verre (gjorde det hos oss). Pass på å ikke vekke baby hvis han ikke egentlig er våken, men bare kaver. Jeg oppdaget flere ganger at knøttet egentlig sov da jeg tok hen opp... Brukte mye tid på byssing i den perioden:wacky:

Alt blir bedre når de runder 3 mnd:)
 
Hvis han kaver så kan det å svøpe han inn i ett teppe hjelpe han med å samle seg. Kaving er normalt i den alderen, dessverre. Gir seg ofte når de er 2-3 mnd. Er tips hvis du opplever mye luftsmerter og pressing er å sykle med bena hans mens han ligger i senga. Det hjelper på tarmsystemet samtidig som du ikke vekker han helt opp. Husker vi syklet masse de første 2-3 mnd før tarmsystemet kom skikkelig i gang,
 
Har en baby på 5 uker. Han får mme (hipp) og har de siste to ukene sliti med lift/vondt i magen på natta. Han sover fint fra vi legger oss i 23-tiden og frem til 03-04, da får han flaske og etter dette er det ikke noe god søvn på han. Han kaver, gråter, trykker og presser (i søvne) Promper, og kan plutselig våkne i krampegråt! Syns dette er så kjipt. Skal sies at han oftes har avføring på natt, og at før vi byttet mme til hipp var han veldig plaget på dagen og (sjeldnere nå)

Er dette bare sånn ddt er, eller noe vi kan prøve? (Har prøvd malt, og idoform)

Sender stor klem! Vi hadde det akkurat likt veldig lenge.
Sov igrunn veldig godt helt frem til 03/04. Nesten på minuttet så begynte mini med pressing, kaving og generelt urolighet. Vi begynte da å sykle litt med beina og slikt for å få ut litt luft, skifte bleie osv. Våknet veldig ofte fra da til morgen. Veldig slitsomt! Det ble vell bedre rundt 4mnd tror jeg. Tok litt tid :hilarious:
 
Back
Topp