Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
trodde ikke en baby på 3,5mnd kunne få spysyken...men det har datteren min tror jeg. Meg selv og storebror har fått det...da må det vel være det hun har fått..
Noen som har hatt baby med spysyken? Er det farlig?Bør jeg kontakte lege?
lille mor her hadde spysjuken når hun var 2 mnd. kastet opp en dag, å hadde diare i 4 dager etter det. spiste lite men ofte. hadde tørre bleier ett par dager så jeg kokte opp vann å ga henne noen ml av det innimellom hun fikk mat. ringte på legevakten å de sa at om hun har tørre bleier i 2-3 dager så måtte vi komme ned. heldigvis så ga det seg etterhvert å nå er hun frisk. hun var veldig slapp i disse dagene, sov urolig å spiste mye mindre enn det hun er vant med. Pass på at den lille har våte bleier så skal du se dette går over snart.
takk for ilbakemelding:)Hun har spydd en hel dag og et par gnger på dag nr 2...får følge med på bleiene.og om hun ikke er ferdig å spy til i morgen, tror jeg at jeg kontakter legen. Sånn at jeg ikke gjør noe feil...