Baby med i solarium???

Mrs Lutz skrev:
du det er ikke det eneste man måper av på unge mødre danmark! jeg lurer på om de representerer gjennomsnittsoppførselen til alle danske mødre - slik de gjør i den norske versonen. i den engelske versonen er det også en god del...dritt. vet ikke hva annet jeg skal kalle det...

Røyking inne, altså at de røyker i det hele tatt og tar så lett på det. Røyker foran ungene. Moren til Malou Stella har jo stått og viftet den røyken i trynet på guttungen siden han kom ut. Kjenner at jeg får helt ost av enkelte der. Stine mente jo at gubben ikke kunne få et kyss når han kom hjem fra jobb for det var å tenke på seg selv. Og sånt gjorde man ikke når man hadde fått barn xD Men å bli gravid to mndr etter at du har funnet deg type, det er visst helt greit :p

Syns Melissa virker helt fantastisk jeg! Har ikke sett dagens episode (tatt opp) så får se om jeg reagerer i morgen :P

smash skrev:
Syns Melissa virker helt fantastisk jeg! Har ikke sett dagens episode (tatt opp) så får se om jeg reagerer i morgen :P

Se hva jeg skrev på førstesiden da :p Det var da jeg begynte å lure litt på henne :p Og gullkornene bare fortsetter :p

Ann_C skrev:
Skrudde akkuratt på tv'en og det første som poppet opp var Unge Mødre Danmark hvor en av jentene tok med seg barnevognen inn i solariumsrommet når ho skulle ta sol!!!

Jeg sitter rett og slett bare her og måper......

Jeg synes også dette var litt rart. Mulig jeg er litt overbeskyttende og mer opptatt av babyen enn av meg selv. Jeg føler meg i hvert fall ikke så snill når jeg går på SATS og leverer babyen på Minisats. Men i min verden er dette en egoistisk handling.

Lissyjane skrev:

smash skrev:

Se hva jeg skrev på førstesiden da :p Det var da jeg begynte å lure litt på henne :p Og gullkornene bare fortsetter :p

Hæ? Skreiv ikke på grunnlag av noe du skriv altså:)

Marian87 skrev:
Jeg reagerte mest på at hun tok ungen med seg inn i solariumet på tur hjem fra sykehuset etter at babyen hadde vært innlagt i en måned med hjernehinnebetennelse...solariumsdelen er en ting, men å utsette et spedbarn som har vært dødssyk for en påkjenning med bakterier, bråk og masse mennesker syntes jeg virket litt egoistisk...sliten alenemor eller ei! 

De hadde ikke sendt barnet hjem om ikke barnet var frisk..

Min bror HAR hatt smittsom hjernehinnebetennelse, og de slipper dem ikke ut ør de tåler bakteriene en møter på i dagliglivet.

smash skrev:

Lissyjane skrev:

smash skrev:

Hæ? Skreiv ikke på grunnlag av noe du skriv altså:)

Nei, jeg vet det hehe! Jeg bare hadde samme oppfatningen som deg helt til hun begynte å snakke xD

Sonja Borge skrev:

Ann_C skrev:
Skrudde akkuratt på tv'en og det første som poppet opp var Unge Mødre Danmark hvor en av jentene tok med seg barnevognen inn i solariumsrommet når ho skulle ta sol!!!

Jeg synes også dette var litt rart. Mulig jeg er litt overbeskyttende og mer opptatt av babyen enn av meg selv. Jeg føler meg i hvert fall ikke så snill når jeg går på SATS og leverer babyen på Minisats. Men i min verden er dette en egoistisk handling.

Ja, men for å ta vare på et annet liv, må man ofte ta vare på seg selv .. Jeg hadde aldri levert ungen fra meg på minisats jeg heller. Jeg vet at noen faktisk MÅ trene for å ikke bli deprimerte.. Vi har alle forskjellige ting som holder oss oppe. Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan det må være å være innlagt på sykehuset i en måned for så å måtte komme inn hver eneste dag og sitte der i over seks timer.. Tror jeg hadde falt sammen selv jeg..

Lissyjane skrev:

Sonja Borge skrev:

Ann_C skrev:

Ja, men for å ta vare på et annet liv, må man ofte ta vare på seg selv .. Jeg hadde aldri levert ungen fra meg på minisats jeg heller. Jeg vet at noen faktisk MÅ trene for å ikke bli deprimerte.. Vi har alle forskjellige ting som holder oss oppe. Jeg klarer ikke å sette meg inn i hvordan det må være å være innlagt på sykehuset i en måned for så å måtte komme inn hver eneste dag og sitte der i over seks timer.. Tror jeg hadde falt sammen selv jeg..

Enig med deg. Og derfor er jeg blant dem som leverer babyen min på Minisats med tungt hjerte. Ikke for å unngå å bli deprimert, men fordi det gir meg energi og overskudd til å resten av uka være en morsommere og bedre mamma. (Og for å bli en lettere og friskere mamma på lang sikt.)

Men solarium.....jeg vet ikke. Igjen er jeg kanskje bare trangsynt, men er ikke det egentlig bare skadelig og usunt, da....? Jeg tenker vel at hvis hun først skulle være egoistisk og prioritere seg selv litt, så kanskje noe annet og sunnere....?

Sonja Borge skrev:

Lissyjane skrev:

Sonja Borge skrev:

Ann_C skrev:

Enig med deg. Og derfor er jeg blant dem som leverer babyen min på Minisats med tungt hjerte. Ikke for å unngå å bli deprimert, men fordi det gir meg energi og overskudd til å resten av uka være en morsommere og bedre mamma. (Og for å bli en lettere og friskere mamma på lang sikt.)

Men solarium.....jeg vet ikke. Igjen er jeg kanskje bare trangsynt, men er ikke det egentlig bare skadelig og usunt, da....? Jeg tenker vel at hvis hun først skulle være egoistisk og prioritere seg selv litt, så kanskje noe annet og sunnere....?

Solarium er visst veldig bra humøret. Det er godt for noe, men jeg husker ikke hva :p

Men altså, hvem faen tar en treåring inn på fødestuen når man ligger og blir sydd. Herregud, de bare slutter aldri å overraske.. (Ja jeg ser på dagens episode xD)

Back
Topp