Baby med i bryllup i juni?

caracara

Forumet er livet
Jippi, vi er invitert i bryllup i juni [:)][:)] mini-sneglen er da 4 mnd. Er det akseptablet å ha henne med? Eller? Kan jo hende hun kan ha barnevakt også, vet ikke hvordan en 4 mnd gammel baby er. Ammer henne nok fullt, da også, får jeg håpe.

Et annet spørsmål: Jeg skal også i utdrikkningslag[:D] Så da blir det vel farting fra ende til annen en hel dag, regner jeg med. Pleier vel å finne på noe fra morgen til kveld med bruden da? [:)] Uansett, babyen kan jo få mme, men hva hvis jeg ikke får til å pumpe meg? prøvde her en kveld uten særlig hell, hehe [:)]

Jeg ville hatt henne med i bryllupet jeg [;)] men det må du nesten bestemme selv, tror ikke det gjør noe for brudeparet så det er nok opp til deg :) om du vil drikke eller ikke.. hvis du ikke skal det er det jo bare å ha med vogna så sover hun der(hun som sover så godt også [;)])

Utdrikningslag pleier å gå fra morgen til natt ja, og min erfaring er at når du har melke spreng så går det veldig bra å pumpe.. hehe.. da går det iallefall fort i svingene her [;)] du kan jo pumpe litt noen ganger før å fryse ned så har du ett lite lager til henne den dagen [;)] eller mme :)

Vi og skal i bryllup i juni og har tenkt og ha med Lucas [:)] Regner med eg får foreldrene mine til å komme for å passe Isabell slik at dei kan komme og hente Lucas utpå kvelden [:)]

t0mmelise, jeg syns du skrev at du IKKE hadde tatt henne med, hehe [;)] Men har mest lyst å ha henne med, ja[:)] Får du foreldrene dine til å hente sønnen din i bryllupet, Bestevennen, eller tenker jeg feil? [;)]

De dagene jeg er vekke hjemmefra (kurs o.l.) så har jeg enten pumpet eller laget litt mme. Har malt i så det blir litt søtere og mer lignende mm. Ellers har de jo sånne praktiske ferdige mme'er i småbokser på butikken. De er veldig kjekke for en lat pappa ;p

Tror ikke jeg hadde hatt min med i bryllup i juni. Han blir nok med når vi skal i august, men så får vi barnevakt på kvelden. (Når jeg tenker meg om, så hadde jeg nok ikke tatt ham med i bryllup til venner, men til familie hadde jeg tatt ham med. Vet ikke hvorfor, men...)
Og så lenge du har barnevakt du er trygg på, så er det ikke noe problem å dra fra mini sneglen ;)

jeg hadde først og fremst forhørt meg med brudeparet hva dem synes. Det er jo mange brudepar som ønsker ikke barna med på festen.
Ellers så hadde jeg absolut tatt babyen med meg til bryllup.

Det blit nok gøy. Jeg skal være forlover i bryllup i mai, skal ha utdrikningslaget samme mnd og å satser på å kunne drikke. Skal prøve NAN.. Samtidig som jeg prøver å pumpe opp litt morsmelk å fryse til han. Mamma og svigermor blir nok barnevakt, håper det går fint..[;)]

Takk for synspunkter, skal høre med brudeparet[:)] Men vil ha henne med av praktiske grunner da, ikke for å dra henne med og vise frem, liksom [;)]

har du prøvd å handmelke deg?? ;D

elles synes eg absolutt du kan ta gullet med i brylløp!;) berre pass på å ikkje ta oppmerksomheten vekk frå bruda;D

Jeg hadde ikke hatt gullet med. Med mindre vi var invitert alle 4 da. Da blir det noe annet. Men jeg tror at jeg hadde latt begge ungene være hjemme med mindre det var bryllup til noen av de nærmeste fam.medlemmene eller nærmeste venner med barn.

Hadde fått barnevakt (og stoler jo seff på de som sitter barnevakt he he) og pumpet opp på forhånd og/eller gitt MME. Hadde også tatt med pumpa i vesken slik at jeg kunne pumpet underveis hvis jeg fikk spreng.

Mulig det er litt anderledes tankegang i og med at jeg ikke er førstgangs, hi hi! Men ett bryllup er greit å kunne slappe av i, uten å måtte tenke på barna og oppførsel og mating og stelling og div div. :)

hm... godt mulig du burde høyre på Trone!:) Sia ho ikkje er 1.gangs..

kan jo bli veldig stress for deg om det blir skiking, bleiebytting, melkespreng, amming/mating av den lille osv..

Mitt svar er ikke min lov altså! He he he!! Det er sikkert kjempekoselig å ha med seg de små i bryllup, for all del! Men jeg er kanskje litt brutalt ærlig og ego når jeg sier at på en sånn dag så hadde det vært greit å være "meg selv og mannen" i bryllupet. Og kunne sette vekk ansvarheten med barn og alt som hører barn til. Rett og slett bare kose seg som ett par i bryllup.

Bare for å snike inn litt om mitt bryllup. Vi skal ikke ha barn i bryllupet, utenom våre egne. Fordi vil ønsker at foreldre skal få slappe av den dagen og kose seg. Og alle tilbakemeldinger har vært utelukkende positive :)

Vi skal i bryllup i juli, men det er i hjembygda så jeg blir å kjøre hjem når søta trenger mat og mammakos. Foreldrene mine er barnevakter så det er ikke noe problem. Tenkte å høre med brura om hun evt kan være en stund på kvelden når vi vanligvis koser masse. Men skal se an når vi er litt nærmere og jeg vet hvordan Ylva er da. Er jo mange månender til så kan jo skje så mangt, nå er hun i alle fall verdens letteste unge.

vi er blitt bedt til bryllup i juni vi også, vi skal ha med lillegutt! Enten jeg eller samboeren min går vel tilbake på hotellet når d blir mye "liv" [:D]

Back
Topp