Baby med hes stemme

Kardash

Elsker forumet
Kevin har fått litt hes stemme, noe jeg kan gi han hvis det starter å plage han?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

nei, er ikke så mye å gjøre med det

Min jente har også blitt hes:( Hoster stygt og er ikke helt fornøyd. Vet dessverre ikke om noe og gi:(

Håper det går over fort❤️

Dro på apoteket, og som dere sier, ingenting å gi for sår hals. Men det som er bra er at han har ikke hoste, og er faktisk litt usikker på om han lager stemmen slik med vilje :p Noen ganger er ikke stemmen slik,ingenting igår ettermiddag og idag.. Men greit å være på den sikre siden. Kjøpte hoste saft/slimoppløsning i tilfelle bare så jeg har hvis det skulle trengs og apoteket er stengt :)

Nå blir jeg vel bombardert her, men her kommer det da: Jeg har latt min sønn få lunken nypete da det har vært på det verste. Veeeet at det er sukkerbombe, men det fungerer lindrende og er godt for halsen.

men det aller beste for evt sår hals er helt kald drikke. varm drikke gjør at bakteriene trives bedre

Dro på apoteket, og som dere sier, ingenting å gi for sår hals. Men det som er bra er at han har ikke hoste, og er faktisk litt usikker på om han lager stemmen slik med vilje :p Noen ganger er ikke stemmen slik,ingenting igår ettermiddag og idag.. Men greit å være på den sikre siden. Kjøpte hoste saft/slimoppløsning i tilfelle bare så jeg har hvis det skulle trengs og apoteket er stengt :)

Oj, kan man gi hostesaft/slimoppløsning når de er så små?? Visste ikke at det fantes, jeg... ??? Har du erfaring med bruk av det, fungerer det greit??

Lille Em var hes i 1,5 uke, skikkelig ordentlig hes stakkars, fikk ikke frem lyd :( men gikk over :) legen sa det måtte gå over av seg selv, virus som har satt seg på stemmebåndet :(

God bedring lille venn

Jeg ville gitt mye kald fruktmos og slikt.

Oj, kan man gi hostesaft/slimoppløsning når de er så små?? Visste ikke at det fantes, jeg... ??? Har du erfaring med bruk av det, fungerer det greit??

Ikke vært nødvendig å bruke det, lurer på om han bare lagde hes stemme selv :eek: Men ja det finnes, står på baksiden hvilken dosering som skal gies til barn under 2 år. :)

Ikke vært nødvendig å bruke det, lurer på om han bare lagde hes stemme selv :eek: Men ja det finnes, står på baksiden hvilken dosering som skal gies til barn under 2 år. :)

EDIT: Til barn under 1 år skulle det stå!!!!! :p

Back
Topp