Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå blir jeg vel bombardert her, men her kommer det da: Jeg har latt min sønn få lunken nypete da det har vært på det verste. Veeeet at det er sukkerbombe, men det fungerer lindrende og er godt for halsen.
Dro på apoteket, og som dere sier, ingenting å gi for sår hals. Men det som er bra er at han har ikke hoste, og er faktisk litt usikker på om han lager stemmen slik med viljeNoen ganger er ikke stemmen slik,ingenting igår ettermiddag og idag.. Men greit å være på den sikre siden. Kjøpte hoste saft/slimoppløsning i tilfelle bare så jeg har hvis det skulle trengs og apoteket er stengt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Oj, kan man gi hostesaft/slimoppløsning når de er så små?? Visste ikke at det fantes, jeg... ??? Har du erfaring med bruk av det, fungerer det greit??
EDIT: Til barn under 1 år skulle det stå!!!!!Ikke vært nødvendig å bruke det, lurer på om han bare lagde hes stemme selvMen ja det finnes, står på baksiden hvilken dosering som skal gies til barn under 2 år.
Her lager snuppa hes stemme med vilje. Hehe...
EDIT: Til barn under 1 år skulle det stå!!!!!
Her lager snuppa hes stemme med vilje. Hehe...
Haha.., herligVi pleier å si "Er du så skuuuummel?" Da svarer han med hes stemmecute ...