Baby mars 2016 - dere med erfaringer!

Bkno0569672

Andre møte med forumet
Hei. Jeg er er ny her inne og vet ikke om jeg legger meg i riktig gruppe, men dere får slette om det ikke passer. Jeg er førstegangsgravid og har dermed en del spørsmål. Har tatt 5 graviditetstester og alle er positive. Jeg er bare 5 + 2 uker på vei, men likevel kjennes det på kroppen. Har av og til menslignende smerter, brystvortene er såre, svimmelhet og kvalme og kan sove døgnet rundt! Det er meget slitsom å være på jobb. Jeg er sykepleier og tok en urinstix på jobben den hadde fullt utslag på leukocytter og ketoner og 2+ på proteiner. Prøvd å google litt hva som er normalt ut i fra urinprøven, men ble ikke altfor klok. Noen som vet?
 
Jeg ville nok kontaktet legen hvis du er såpass usikker. Men disse symptomene du har er helt normale for graviditet og syntes ikke det virker som noe farlig hvis det er det du er redd for. :)
 
Hei. Jeg er er ny her inne og vet ikke om jeg legger meg i riktig gruppe, men dere får slette om det ikke passer. Jeg er førstegangsgravid og har dermed en del spørsmål. Har tatt 5 graviditetstester og alle er positive. Jeg er bare 5 + 2 uker på vei, men likevel kjennes det på kroppen. Har av og til menslignende smerter, brystvortene er såre, svimmelhet og kvalme og kan sove døgnet rundt! Det er meget slitsom å være på jobb. Jeg er sykepleier og tok en urinstix på jobben den hadde fullt utslag på leukocytter og ketoner og 2+ på proteiner. Prøvd å google litt hva som er normalt ut i fra urinprøven, men ble ikke altfor klok. Noen som vet?