Baby magen.

Oboy

Flørter med forumet
Noen som allerede kan si det vises?
Er 5+1 og folk kan allerede se d
Flere?

Jeg er lett overvektig i utgangspunktet, så noe synlig/ tydelig babykul har jeg ikke. Men det merkes på klærne mine og jeg er 7+4.

Må påpeke at vekten ikke har gått opp, så det er ikke det som gjør at klærne strammer.

Er 4+5, og lett overvektig. Merker ikke noe mage, men føler meg oppblåst. Med førstemann så fikk jeg ikke ordentlig mage før uke 16. Så spennende og se når magen dukker opp denne gangen :)

Er i grunn veldig tynn igjen jeg da. Så når jeg får oppblåst mage ja da merkes det fort
Klarte ikke skjule det så lenge sist heller. Så håper bare alt går bra kunne tenkt meg og bestilt tidlig UL jeg da. Vil se at alt er bra og virkelig se at d er noe der

Jeg er tynn, men syns selv jeg ser det. Er veldig oppblåst og mett :-P samboeren sier han ikke legger merke til det, så jeg tror nok mest det er fordi jeg føler meg så mett. Er 5+6.

Sambo mente igår at han syns han kunne se det allerede, jeg ble sur å sa nei da har jeg bare blitt tjukk for det er alt for tidlig til at det kan syns nå! Er bare fordi jeg er oppblåst! Ingen babymage kommer så tidlig :p foodbaby derimot kommer haha

Jeg er 4+3 med nr 3 og jeg får nesten ikke på meg buksene. Det er veldig ubehagelig!
Jeg tror at livmoren min utvider seg ganske tidlig, og dytter organene oppover for den er lik hele dagen og jeg har vanligvis flat mage.

Det er godt det er høst og man kan bruke store gensere for dette blir vanskelig å skjule i 8 uker til :p

Jeg er lett overvektig og 8+1. Jeg sliter med å lukke buksene mine fra 14-15 tiden og ut over. Har måttet ty til hårstrikk i knapphullet og over knappen. Har ikke gått opp i vekt, men magen kjennes full og oppblåst ut hele tiden.

Jeg er også veldig tynn og får skikkelig mage nå fordi jeg er så oppblåst. Sist poppet magen ut (på ekte) i uke 15 :)

Føler meg bare oppblåst for tiden... :arghh:

Her har magen blåst opp som en stor badeball :p så føler jeg ser høy gravid ut! Haha. Så godt med store kjoler om dagen. Håper den synker litt snart ;) er 6+1 i dag. Så den må jo flate seg ut igjen før den ordentlige gravid magen kommer :)

Bare oppblåst og foodbaby her, som bokstavkjeks beskrev så godt. :p

Er 6+2, ser en liten bul :happy: ønsker fremdeles å ikke fortelle det til noen før om en god stund, så blir ikke inntilsittende klær her :dead:

Er veldig oppblåst, så kjenner at mange av mine bukser er veeeeeldig trange, men har vært slik en stund da jeg ble veldig oppblåst av IVF medisinen.

Back
Topp