baby magen :)

turbogirl_01

Betatt av forumet
Det er ikke lenge siden vi diskuterte akkurat dett med magen. Tenkte jeg kunne ta opp tråden igjen nå som det er gått 2-3 uker:)

Hos meg sa det pang på 5 dager og jeg har fått mage :) litt gøy , men slitsomt å må dekke den til slik at ingen mistenker noe :) Sliter virkelig med å skjule det for familien nå :)

er i dag 9+1 :) Hvis dere har fått mage , får dere lov til å ta bilde og dele det med oss andre :D

Jeg har også fått litt mage nå...nok til at folk ser på meg og lurer, men ikke tør spørre :P

hehe.. det er så gøy :D Ingen som har spurt her heller, kanskje de tror jeg bare har lagt på meg ;)

Jeg har mange rare blikk fra folk på jobben. Men så fort man er ute i fra jobb slippes magen fri :D jeg sliter med å skjule min mage :)

Jeg har litt mage fra før, men den blir liksom presset fremover...ser bare enda feitere ut:confused: ikke gøy! Gleder meg til den ordentlige babymagen kommer;)

• Liker
Reactions: H27
Jeg har også fått mage ... Er 8 uker i dag men jeg ser bare feit ut :-(

Jeg er 10+ 1 i dag, og har begynt å få litt mage.. Ser tidlig gravid ut på morningen, mer lubben utover dagen og kvelden :p Dette er vår nr 3 :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Er 11uker i dag. Har ikke tatt bilder denne uken, eller forrige... men har et fra uke 9. Aner ikke hvordan jeg får lagt inn bilder i trådene her?

Går bare rundt og føler meg tjukk... fascinerende hvor opptatt man plutselig blir av vekt og sitt eget utseende. :(

Visar godt her og;) 10+1 i dag og har vist sida rundt 8 veker. Ei eg kjenner sendte sms til anna venninde om eg var gravid når eg var på stranda her i forrige veke;) Og sambo fekk spm av ein bekjent av mora si når det skulle skje etter ein hadde sett meg på handel her ein dag. Uffda;) Er visst kun vide toppar som skjuler ting som duger her no eit par veker til! ;) Legg ut bilde ein annan dag..

Jeg er 10 uker og har hatt litt mage et par uker nå. Hvis jeg ikke går med løse topper ser jeg at jeg har fått et par blikk av de damene i barnehagen og sånn. De lurer nok, men er glad de ikke spør enda. Dette er nummer 2!

Jeg har absolutt ingen mage, bortsett fra oppblåst. Dette er mitt første svangerskap og har trent mage, så fikk beskjed at det kan ta litt tid pga musklene :P Litt kjedelig egentlig!!! Jeg vil ha babymage, ikke bare være oppblåst :( er 10+6 i dag!

Er bare oppblåst av og til. Hadde litt gravidmage på morgenen før eg tømte blæra :-p

• Liker
Jeg har litt mage fra før, men den blir liksom presset fremover...ser bare enda feitere ut:confused: ikke gøy! Gleder meg til den ordentlige babymagen kommer;)

Akkurat det samme her! Det ser rettt og slett ikke bra ut her, ser ut som om jeg har levd på potetsalat de siste ukene og bare det:-) Skal være så glad når det er obvious babymage og den kan fremheves istedet for å skjules!

• Liker
Back
Topp