Baby M som Nissefar eller nissemor?

* Nattens Dronning *

Glad i forumet
I dag var jeg innom H&M å kjøpte en nissedrakt til Madelen. Må jo få sendt ut julekort i år[:)]
Men jeg kjøpte en helt lik nissedrakt som gutten til venstre på bilde:

Nå har jeg sett at ei her på BV hadde denne nissedrakten på jenta si:

Kan se ut som at den også er kjøpt på H&M..?
Men jeg så ikke noen andre der..kan ha vært utsolgt? Også har jeg revet av prislappen på drakten..

Blir det dumt å bruke den drakten på det øverste bilde på ei jente? (ble så usikker!!)
Var ganske billig for drakten, så ingen problem å kjøpe en ny - kanskje jeg får byttet den jeg har selv om prislappen er borte..[8|]

Huff, what to do? [:D]

jeg luuurer på om den siste er KappAhl??[8|]
Jeg hadde brukt den du har jeg ;) Syns ikke den var så nissefar egentlig..

ORIGINAL: mammamiia

Takk for svaret[:)]
Nei, synes egentlig heller ikke at den er så nissefar, for formen av overdelen er såpass utformet at den nesten kan se ut som en kjole også.
Men da går jeg for den jeg har kjøpt.
Ble bare redd for at folk som får julekortet plutselig begynner å påpeker at jeg har kledd på henne feil nisse outfit[8D][:D] 

ORIGINAL: * Nattens Dronning *

ORIGINAL: mammamiia

Takk for svaret[:)]
Nei, synes egentlig heller ikke at den er så nissefar, for formen av overdelen er såpass utformet at den nesten kan se ut som en kjole også.
Men da går jeg for den jeg har kjøpt.
Ble bare redd for at folk som får julekortet plutselig begynner å påpeker at jeg har kledd på henne feil nisse outfit[8D][:D] 

det tenkte jge også den første var finest[:D][:D]

Jeg hadde den til snuppa da hun var liten, men kjøpte den på Kappahl, om jeg ikke husker feil.

Back
Topp