Baby lyd app

vinge

Betatt av forumet
Har vært litt bekymret i det siste pga lite bevegelse hos baby. Han er veldig rolig om dagene. Satt å vurderte å bestille en angelsound men la det fra meg. I stede fant jeg en app som heter my babys sound. Den var ikke genial. Finner min hjertelyd men ikke noe tydelig lyd på babyen. Det er kanskje ikke så rart siden den kun bruker mikrofonen på iphonen til å søke med. Men det som var smart med den var at babyen reagerte veldig på lyden den laga når jeg holdt den inn til magen og kvikknet til med en gang. :) problemet løst hehe det enkle er ofte det beste ? ;) var gøy å lete etter hjertelyd også. Kunne jo hende det funka men nå er det tomt for batteri.

hørtes litt rart ut at en tlf skulle kunne finne babyens hjertelyd, hvertfall hvis den ligger litt innover. Men godt at mini kviknet til da :)

sniker litt :) minte meg så veldig på da jeg gikk gravid med gutten min :) han gikk alltid bananas i magen nå jeg la mobilen eller fjernkontrollen til tv'n på magen :) kunne legge de oppå magen og ligge og se på at de danset rundt pga sparkene hans :)

hørtes litt rart ut at en tlf skulle kunne finne babyens hjertelyd, hvertfall hvis den ligger litt innover. Men godt at mini kviknet til da :)

Ja mikrofonen på telefonen er jo ikke akkurat sååå god. Men fant min hjertelyd. Mini sin er nok ENDEL svakere. Men men artig leke ;)

Back
Topp