Baby leker

Du kommer langt med ei sleiv etter min erfaring :) var fint med en babygym, men utover det så er det lite poeng i mye leker til baby. De har en tendens til å foretrekke alt mulig annet i begynnelsen :)

Enig - vi har babygym - ellers har vi så mye etter guttene at her blir det nok ikke kjøpt noe særlig før hun begynner å interessere seg for det på ordentlig :)

Har kjøpt litt til å henge i vognen men ellers blir det babygym og kanskje en myk rangle til å begynne med:)

Den morsomste leken storesøster her hadde frem til hun var ca året var en myk plastflaske full av små bønner og linser. Svigermor tok en kjapp løsning en dag ingenting annet var innenfor rekkevidde og det ble kjempesuksess :D. Lagde masse lyd og kunne knipes på :)

Men vi har jo litt rangler og sånt fra sist da. Fått en babygym av en kollega. Tenker vi kjøper litt underveis :)

Kjøpte aldri noe særlig til førstemann, men fikk mye i gave. Så hadde jeg vært deg hadde jeg heller ventet og sett det ann, leker er populært og enkelt å gi i gave :)
Og som "blueberry girl" over sier, du kommer langt med ting du allerede har i hus. Som du ikke nødvendigvis ser på som leker ;)

Vi skal ha babygym, den fra snuppa ligger i egypt så blir en ny eller kjøpt brukt da, får se hva vi finner :)
Ellers ser jeg for meg at han får nok leker etterhvert :)

Vi skal ha babygym, også har jeg kjøpt Sophie giraffen. Den var populær hos forrigemann etterhvert. Ellers kjøper ikke jeg noe. Vil også tro at det kan dukke opp noen leker til jul. Så tror ikke det er noe vits i å kjøpe mer:)

Babygym skal vi ha/har, også har vi bare noe småtterier, kommer flere underveis men foreløpig tror jeg ikke vi trenger noe mer.

Har fått en bitering med den giraffen på og en sånn dinglegreie til å feste i vogna. Resten får vi nok til jul :p Så nei, kommer ikke til å kjøpe leker med det første ;)

Kommer til å bruke det jeg har fra første. Hun gleder seg faktisk til å dele dem.med lillesøsteren. Hun er så søt så. Har babygym og leker, men kommer til å kjøpe en ny Sofia bitering og kanskje noe til å feste på bilsete. Ellers så blir det nok ikke kjøpt noe spesielt med nye leker.

Back
Topp