Baby langt nede

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Flere som har fått beskjed om at baby ligger langt nede i bekkenet? Min kommer seg ikke lengre ned, den ligger så langt nede at de nesten ikke kunne måle hodet i dag. Jeg spurte om den var på vei ut, det trodd hun ikke. Men jeg spurte ikke mer. Hun sa ikke mer. Noen som vet noe om dette? Hun sa bare det var uvanlig siden jeg hadde født før. Baby er helt frisk. Morkaken ligger oppe og på fremsiden. Bærer på en stor baby, pga svangerskapsdiabetes. Viss det har noe å si. Skal opp igjen 7.mai på vekst kontroll pga diabetesen, så får spørre mer da.
Bare kom til å tenke på om jeg burde unngå å stå mye pga tyngdekraft eller noe:wacky: er konisert 2 ganger, så har forkortet livmorhals..
men kanskje hun hadde gitt beskjed om jeg måtte ta det veldig med ro? :bored:

Min lille gutt ligger også langt nede, så vi brukte 20 min på ul for å få tatt målinger av hodet. Dette er helt normalt, sa jordmor. Vanligst er det hos høye mødre, da det er god plass nede. Så dette er ikke noe å bekymre seg for. De prøver også i likhet med oss bare å finne en god stilling :D

Min lille gutt ligger også langt nede, så vi brukte 20 min på ul for å få tatt målinger av hodet. Dette er helt normalt, sa jordmor. Vanligst er det hos høye mødre, da det er god plass nede. Så dette er ikke noe å bekymre seg for. De prøver også i likhet med oss bare å finne en god stilling :D
Å så bra å høre! Jeg er 175 høy, så kanskje jeg hører til gruppen høye mødre;)

Min baby lå også langt nede og de brukte en del tid på målingene av hodet. De reagerte ikke noe på det :) jeg er ikke høy, 162 så vet ikke om det har noe med høyden å gjøre:D

Back
Topp