baby klarer ikke sovne

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
jenta mi klarer ikke sovne :( hun gråter hele dagen nesten og jeg ser at hun er veldig trøtt men klarer ikke sovne.. det virker ikke som om hun har kjempe kjempe vondt, hun har sikkert en del luft i magen men tror ikke det er så pass at hun ikke sover en hel dag ..blir nesten gal :( går turer med henne men så fort jeg kommer hjem så våkner hun:( får nesten ikke dusjet meg eller gått på do . hun sutrer og hyler :(

noen som har gode råd til meg?

Åååå jeg har det også sånn! Er så slitsomt!!! Jeg har forresten prøvd bæresele og sjal nå med stor suksess. Hun kan sove opptil 3,5 timer der. Hun var ikke fan i begynnelsen, men nå sovner hun som regel etter 10min:) du bør prøve dette. Men jeg er jo i tvil om jeg bare gjør det vanskelig for meg selv og "venner" henne til dette for med en gang jeg legger henne ned våkner hun.. Men tenker jo som så at hun MÅ jo ha litt søvn ila dagen...

jenta mi klarer ikke sovne :( hun gråter hele dagen nesten og jeg ser at hun er veldig trøtt men klarer ikke sovne.. det virker ikke som om hun har kjempe kjempe vondt, hun har sikkert en del luft i magen men tror ikke det er så pass at hun ikke sover en hel dag ..blir nesten gal :( går turer med henne men så fort jeg kommer hjem så våkner hun:( får nesten ikke dusjet meg eller gått på do . hun sutrer og hyler :(

noen som har gode råd til meg?
Har du vært hos manuell terapeut eller kiropraktor? :) bare for å sjekke at det ikke er noe ubehag som gjør det!? Får håpe dere finner ut av det, så du ikke sliter deg helt ut!

Åååå jeg har det også sånn! Er så slitsomt!!! Jeg har forresten prøvd bæresele og sjal nå med stor suksess. Hun kan sove opptil 3,5 timer der. Hun var ikke fan i begynnelsen, men nå sovner hun som regel etter 10min:) du bør prøve dette. Men jeg er jo i tvil om jeg bare gjør det vanskelig for meg selv og "venner" henne til dette for med en gang jeg legger henne ned våkner hun.. Men tenker jo som så at hun MÅ jo ha litt søvn ila dagen...

Jeg gjør akkurat det samme og lurer på om jeg ikke gjør meg en bjørnetjeneste med å bære han rundt hele dagen.. :o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er det på samme måten, får ikke sove på dagtid.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Her er det på samme måte. Natt til i dag og i dag har vært ille! :(
Hver gang jeg tror ho sover godt, så våkner ho. Blir gaaaal!

Ikke for å ta motet fra noen, men min første var sånn i over et halvt år. Vi "løste" det med lange trilleturer og bæresjal/-sele sånn at han fikk den søvnen han trengte for å ha et ok humør i våken tilstand. Plutselig en dag var han moden nok for å sove i stillestående vogn, og det var tilstrekkelig å trille han i søvn. Ahhh, det var deilig, det :) Det var ikke aktuelt for oss å gjøre noe annet enn det som måtte til. Det var bare sånn han trengte at det var i en periode. Seinere sov han som sagt fint stillestående, uten at vi trengte å gjøre grep. Jeg personlig tror ikke dette kan puttes i kategorien for "uvaner og bjørnetjenester", men det kan jo være andre har andre erfaringer.
Edit: må legge til at vår sov relativt godt om natta når han først hadde sovna, så vi tenkte ikke at det var låsninger eller magetrøbbel eller liknende som var årsaken.

Junior har hatt to kvelder nå hvor han rett og slett våkner av at han sovner. Brukt 4 timer på å få han til å sove nå og fikk til slutt ammet han i søvn.. Nei, der var han våken igjen..

Back
Topp