Baby klær :)

Eiksi

Betatt av forumet
Har fått et tilbud om å kjøpe en del brukt klær i str. 56 og 62.. I mine øyne er det veldig mye klær til en pris på 650kr. Men tenker litt på str. Vet jo ikke hvordan babyen blir, og hvilke str. Han kommer til å bruke. Er da 650kr mye å bruke på disse str. Når en ikke vet? Men jeg tenker at klær må vi jo kjøpe inn litt av i forveien uannsett... Hva tenker dere? Hvilke str. Går dere for?

Jeg går for de størrelsene 
Tipper man får mye gaver i størrelse 62. 56 kan jeg bruke selv om babyen er liten. Men så var det om den blir stor da :P
Syns ikke det var ille, hvis det er snakk om endel klær 

56 og 62 kommer du nok til å få bruk for. 62 brukte jeg ei god stund med første =)

650 kr er nok en helt grei pris, da slipper du sikkert å kjøpe så mye utenom. Du må bare passe på at det er klær som passer til årstida =) For om du kjøper klær etter en sommerbaby får du nok ikke bruk for så mye.

Tenkt deg for at et klesplagg som ikke er på salg koster ca 100,-
650 er da ikke dyrt hvis det er masse klær:) Det blir mye gulp og skifting i den første tiden:) så ekstra klær er ikke dumt:)

TeaCup skrev:
56 og 62 kommer du nok til å få bruk for. 62 brukte jeg ei god stund med første =)

650 kr er nok en helt grei pris, da slipper du sikkert å kjøpe så mye utenom. Du må bare passe på at det er klær som passer til årstida =) For om du kjøper klær etter en sommerbaby får du nok ikke bruk for så mye.

Tror ikke det er så mye ull klær, noe vi kanskje skulle hatt mye av. Men bodyer osv har lang arm...

Back
Topp