Baby kaver sent kveld /tidlig natt

Cami

Flørter med forumet
Junibollene 2023
I en ukes tid har datteren min begynt å lave og skrike fra sånn 23-03. Søker og gjesper, men tar ikke flaske og ligger med klinkekule åpne øyne. Ligger å sparker og beveger armene en del. Virker ikke som det er magen heller.
 
Sniker. Høres ut som kveldsuro. Står en del om det hos ammehjelpen (er flere tips som fungerer uavhengig av om man ammer) :) Se om det kan passe? Det blir i så fall bedre av seg selv etterhvert, toppen er vanligvis rundt 6 uker.:Heartred
 
Sniker. Dette er kanskje kveldsuro. Opplevde det med førstemann, og da var det bare å legge ham til brystet 2-3 timer hver natt gjennom hele kveldsuroen. Ga seg ved 6-7 ukers alder.
Om det gjelder et flaskebarn kan dere prøve med smokk, for å unngå overspising. Det gir seg alltid etter noen få uker selv om det oppleves slitsomt nå! ❤️ Lykke til!
 
Jeg delammer så hun får brystet en del. Smokk tar hun ikke enda :p
 
Jeg har slitt med det samme i ukesvis.. er ikke alltid han gråter heller, bare kaver og "jobber" med armer og ben. Jeg prøver å massere magen litt uten å ta han opp, og gi smokk. Helsesøster sa til meg at om han ikke gråter så må både jeg og han tåle at han ligger litt alene og makker. Om han har fått mat, trøst, ny bleie og øvelser og fortsatt er slik må man kanskje bare la dem holde på? Men jeg sliter med å sove vedsiden av fordi det høres jo ut som han plages :(
 
Jeg har slitt med det samme i ukesvis.. er ikke alltid han gråter heller, bare kaver og "jobber" med armer og ben. Jeg prøver å massere magen litt uten å ta han opp, og gi smokk. Helsesøster sa til meg at om han ikke gråter så må både jeg og han tåle at han ligger litt alene og makker. Om han har fått mat, trøst, ny bleie og øvelser og fortsatt er slik må man kanskje bare la dem holde på? Men jeg sliter med å sove vedsiden av fordi det høres jo ut som han plages :(
Vi har fått samme beskjed med vår baby. Det er en prøvelse, men jeg er begynt å bli vant til lydene og sovner til de. Mannen syns det er litt verre og bruker ørepropper. Baby har nå også begynt sånn om morgenen, så nå i ferien bytte vi på å stå opp og ta baby i et annet rom så den andre får sove litt ut.
 
Vi har fått samme beskjed med vår baby. Det er en prøvelse, men jeg er begynt å bli vant til lydene og sovner til de. Mannen syns det er litt verre og bruker ørepropper. Baby har nå også begynt sånn om morgenen, så nå i ferien bytte vi på å stå opp og ta baby i et annet rom så den andre får sove litt ut.
Vi har det på samme måte. Før var det bare kaving på kveldstid, men nå har det begynt på morgenen også fra 6-tiden.. jeg pleier vanligvis å drøye det til kl 7, men så står vi opp. Jeg har inntrykk av at på morgenen så vil han opp og starte dagen rett og slett. Før kunne vi sove og ligge i sengen til kl 10-11..

(Han blir 10 uker i morgen)
 
Back
Topp